Dirbu vieno iš didžiųjų miestų prekybos centre, šalia centrinės turgavietės. Klientų srautas didelis, dauguma jų iš rajono atvažiavę socialinių pašalpų gavėjai, to pačio turgaus prekeiviai.
Kas baisiausia, kad dauguma jų ateina pikti, viskuo nepatenkinti ir mano turintys teisę išsilieti ant mūsų, tų, kurios uždirba pašalpas tiems patiems mūsų klientams.
O ką gauname atgal? Užgauliojimus, įžeidinėjimus... Mes tampame ir „durnėmis“, ir „valkatomis“ ir sulaukiame puokštės kitokių malonių epitetų.
Ne duok dieve, sumaišysime obuolių ar kriaušių kodus, ar nepamatysime raudono nuolaidos lipduko raudoname pakuotės fone. Pasipils lavina užgaulių ir skaudžių žodžių, kurių mes tikrai nenusipelnome.
Labai norėtųsi sulaukti tos dienos, kai atsiras pagarba žmogui, kuris jus aptarnauja. Pats laikas atsikratyti to seno požiūrio, kad klientas visada teisus. Taip nėra. Jie ne visada teisūs. Labai norėtųsi kitokio darbdavių požiūrio į savo darbuotoją, ginkite mus nuo užgaulių klientų.
Po Naujųjų metų keičiasi alkoholio pardavimo tvarka. Baisu ir pagalvoti, kas laukia mūsų tik todėl, kad dirbsime pagal visus reikalavimus.
Tad, mielieji, jei norite, kad būtume mandagios, labai prašau, gerbkite ir mus. Nemanau, kad tai didelis prašymas.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.