Gaisro metu „Impuls“ buvusi vilnietė: labiausiai išgąsdino žodžiai apie vaiką

Šiaip niekada nesisundžiu, bet noriu pasisakyti kaip gaisro sporto klube liudininkė. Manau, apie evakuaciją išgirdo sporto salės klientai. Baseine buvome su draugais ir niekas negirdėjome jokios informacijos.

 Moteris su vyru kaip tik išėjo iš pirčių, kai išgirdo signalizaciją.<br> Lrytas.lt nuotr. koliažas.
 Moteris su vyru kaip tik išėjo iš pirčių, kai išgirdo signalizaciją.<br> Lrytas.lt nuotr. koliažas.
Sporto klube „Impuls“ sekmadienį gelbėtojai gesino gaisrą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Sporto klube „Impuls“ sekmadienį gelbėtojai gesino gaisrą.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (2)

Lrytas.lt

Nov 11, 2019, 7:18 PM

Signalizacija kaukė, o kodėl?

Buvome sporto klube „Impuls“, ką tik baigėm su vyru plaukioti baseine ir planavome eiti į pirtį. Kažkur labai toli vos girdimai veikė priešgaisrinė signalizacija. Apsidairėme, bet viskas buvo ramu: lankytojai ramiai vaikščiojo, šnekučiavosi, plaukiojo, trenerių nesimatė. Pagalvojome, gal signalizacija suveikė per klaidą.

Paėjome pirčių link, priešais mus pralėkė treneris, vos nepaslydo ir dingo rūbinėse. Signalizacija toliau kaukė, žmonės jau ne taip ramiai, bet vis tik toliau vaikščiojo, dairėsi.

Tik paėję tolimesnių takelių link pamatėme, kad visa galinė klubo siena tarsi aptraukta baltais dūmais. Pasklido nemalonus kvapas. Darbuotojai vis dar nepranešė, kas vyksta, ir neparagino visų išeiti. Matėme, kad žmonės blaškosi, nesupranta, kiek viskas rimta.

Žodžiai apie vaiką išgąsdino

Paskubėjome į persirengimo kambarį, nors mums išeinant daug žmonių dar ramiai plaukiojo baseinuose ir ilsėjosi pirtyse. Rūbinėje stipriai kaukė signalizacija, vyrų rūbinėje buvo naujų, ką tik atėjusių klientų, kurie nesuprato, kas vyksta, kur visi bėga.

Administracija nepranešė vienos aiškios informacijos, kad reikia kuo skubiau palikti patalpas. Moterų rūbinėje kažkas skubėjo, mėte daiktus į krepšį ir šlapiais plaukais bėgo laukan... O kitos ramiai džiovinosi plaukus.

Vaikai verkė, kad treniruotė baigėsi anksčiau. Net apsirengdama nežinojau, ar verta paskubėt, ar galima ramiai rengtis. Vis laukėm, kad užeitų administratorė arba trenerė ir praneštų kokią informaciją. Vis tik nutariau paskubėti.

Kai prie registratūros pamačiau policijos pareigūnus, supratau, jog viskas rimta. Jie nuėjo į rūbines, o klientės už manęs pranešė administratorei, kad „vaikas vis dar moterų rūbinėje verkia ir jam baisu“. Nežinau, apie ką buvo kalbama, galbūt vaikas treniruotėje buvo be mamos. Bet girdėti tai buvo baisu. O kas, jei taip atsitiktų su mano vaiku?

Evakuacija įvertinta teigiamai

Ką noriu pasakyti: bent jau mes negirdėjome jokio raginimo išeiti, paskubėti ar pan. Visą laiką reikėjo vadovautis savo nuojauta. Tuo tarpu policijos pareigūnai suveikė puikiai. Jie iškart bėgo pristabdyti mašinų srautą prie išvažiavimo ir stengėsi leisti kuo daugiau mašinų kuo skubiau palikti sporto klubo aikštelę.

Ugniagesiai ir greitoji pagalba taip pat atskubėjo greitai. Dėl jų pasijutome saugūs. O iš klubo darbuotojų norėtųsi paprašyti labiau išdirbtos reakcijos, bendravimo su klientais, organizuoto išvedimo nelaimės atveju ir panašiai. Kad žmonės aiškiai suprastų, kada reikia palikti patalpas, ir galėtų tą padaryti nedelsdami.

***

„Impuls“ tinklo vadovas Antanas Sakalauskas portalui lrytas.lt atsakė, kada ir kokiu būdu darbuotojai informavo lankytojus apie gaisrą.

„Tik pastebėję dūmus „Impuls“ klubo darbuotojai iškart informavo specialiąsias tarnybas. Taip pat, siekiant užtikrinti saugumą, nedelsiant buvo atjungtas elektros tiekimas pirčių zonoje. Klube tuo metu dirbę 3 darbuotojai ir samdomos įmonės valytoja buvo informuoti per raciją dėl evakuacijos – jie nedelsiant ėmėsi evakuacijos skirtingose klubo zonose.

Vienas darbuotojas evakavo baseino lankytojus ir kontroliavo, kad niekas negrįžtu į baseino patalpas. Kitas darbuotojas ėmėsi treniruoklių salės ir grupinių užsiėmimų lankytojų išvedimo ir kontroliavo, kad niekas negrįžtų į sporto patalpas.

Tuo metu registratūros darbuotoja bendravo su specialiosiomis tarnybomis bei telefonu kontaktavo su įmonės darbuotojais, galinčiais padėti specialiosioms tarnyboms ir suteikti reikiamos informacijos, susijusios su patalpų planais, elektros įvadais ir pan. Samdomos įmonės valytoja padėjo žmonėms prie turniketo, nukreipiant išeinančiųjų srautą.

Nors atvykus pareigūnams jau didžioji klientų dalis buvo evakuota, keletą rūbinėje užsibuvusių klientų pareigūnams dar teko paraginti palikti patalpas“, – sakė jis.

Vadovo teigimu, per garsiakalbius apie įvykį nebuvo pranešta todėl, kad nenorėta sukelti panikos – vietoje to lankytojus evakavo patys darbuotojai.

„Klube tuo metu buvo apie 70 lankytojų, todėl buvo priimtas operatyvesnės evakuacijos sprendimas nesukeliant panikos, kuomet klube tuo metu dirbę darbuotojai tiesiogiai ėmėsi klientų evakuacijos skirtingose klubo zonose.

Vaizdo medžiagoje užfiksuota, kad personalas šioje situacijoje tvarkėsi operatyviai bei atsakingai. Priešgaisrinės tarnybos darbuotojai taip pat patvirtino, kad evakuacija buvo operatyvi. Dėkojame specialiosioms tarnyboms ir klubo darbuotojams už sklandų ir operatyvų darbą“, – padėkojo A.Sakalauskas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.