Apie intymias vyro žinutes sužinojusi žmona pasielgė taip, kaip daugelis nedrįstų

Į redakciją kreipėsi skaitytoja, supykusi dėl jos vyro telefone aptiktų žinučių, siūlančių virtualias pažintis.

 Kai žmona pabandė išsiaiškinti, kas rašinėja vyrui intriguojančias žinutes, įsiuto ne juokais. Nori perspėti ir kitus.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr. 
 Kai žmona pabandė išsiaiškinti, kas rašinėja vyrui intriguojančias žinutes, įsiuto ne juokais. Nori perspėti ir kitus.<br> „123rf“ asociatyvioji nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Žmona

Aug 31, 2018, 5:19 PM

Žmona nusprendė pasielgti taip, kaip daugelis nedrįstų – ji nusprendė paviešinti savo istoriją, iš kurios, tiki, pasimokys ir daugiau į tokius spąstus įkliuvusių vyrų.

Supyko ant vyro

„Pirma mano reakcija buvo pyktis vyrui... Po to pyktis užvirė veikėjams, kurie siuntinėja tokias žinutes ir tokiais būdais užsidirba pinigus.

Mano vyras virtualiomis pažintimis susidomėjo iš dyko buvimo, budėdamas darbe. Jei jis turėtų galimybę su kažkuo susitikinėti ir į pasimatymus važinėti, gal sunerimčiau. Mes visada esame kartu – o darbo ir budėjimų metu susitikti su moterimis jis neturi galimybių.   

Ši istorija bus pamoka mums abiem... 

Supykdė brangios žinutės

Viskas prasidėjo nuo to, kai vyrui į telefoną atskriejo žinutė iš numerio 1672, kad kažkas nori susipažinti. Žmogų išprovokavo, informacijos apie žinutės įkainius – jokios. Žinutė kainuoja 1,5 euro be PVM.

Manau, kad niekas net nepagalvoja, kad už tokias žinutes reikia mokėti papildomai. Kyla klausimas, kas tas žinutes rašinėja? Toks įspūdis susidaro, kad patys įmonės darbuotojai taip sau pinigus užsidirba.

Paskambinus į minėtą firmą atsiliepusi moteris patikino, kad jie čia niekuo dėti, nes šią paslaugą teikia kažkoks kooperatyvas. Davė jo numerį. Norėjau pabendrauti su jais, kas ten per žmonės dirba tokiais metodais. Man tai primena skambučių iš kalėjimo darbo stilių. 

Susisiekti su kooperatyvu nepavyko. Tada man pasiūlė elektroninį paštą. Atsakymo taip pat nesulaikiau. 

Nori apsaugoti kitus

Dabar mane pagavo azartas apsaugoti kitus žmones nuo firmų, siūlančių tokias pažintis. 

Pikčiausia tai, kad žmonėms teikiamos tokios apgaulingos paslaugos ir jiems prieš nieką nereikia atsiskaityti. 

Žinote, už 9 euro centus žmogus gal ir gali sau leisti pakvailioti. Bet, atsiprašau, už žinutę pusantro euro žmogus tikrai turėtų būti informuojamas. Tikiu, kad yra ne tik mano vyras, kuris susigundė tokiomis pažintimis.

Palinkėjimas visiems vyrams būtų neieškoti lengvų pramogų, o moterims – mažiau pasitikėti tokiais pažinčių portalais, nes nemažas procentas vartotojų – vedę vyrai, dėl kurių neverta gaišti laiko.

***

„Mediafon Mobi“ atstovė Rūta Sinkevičiūtė pakomentavo, kaip skaitytojos vyras gavo pažintis siūlančias žinutes.

Viena iš jų yra tai, kad prieš pradedant naudotis pažinčių projekto paslaugomis trumpuoju numeriu 1672 vartotojas turi atlikti registraciją, kurios metu yra supažindinamas su pažinčių projekto taisyklėmis, kuriose, kaip ir tituliniame puslapyje, yra nurodomas paslaugų veikimo principas, apmokestinimas, kaina ir kaip elgtis, kai paslauga naudotis nebenorima. 

Taigi, skaitytojos vyras nebuvo išprovokuotas rašyti žinutės, kuri, pasak jos, buvo atsakymas į tiesiog atsiųstą žinutę – tai buvo jos vyro paties noru ir sprendimu užsakyta paslauga, apie kurią jis sužinojo iš reklamos, kuri talpinama įvairiose internetinėse pažinčių svetainėse.

Taigi, komentuojant toliau vartotojos skundą ir atsakant į jūsų klausimą – ar vartotojams yra siunčiamos žinutės? – atsakymas yra taip, tačiau tokį žinučių gavimą, kaip jau minėjau, vartotojas užsisako pats ir tai patvirtina trumpąja žinute atsiųsdamas specialų raktinį žodį trumpuoju numeriu 1672. Svarbus niuansas yra tas, kad tas žinučių gavimas nėra mokamas, mokama yra tik tada kai vartotojas susidomi žinute ir joje esančiu turiniu ir į jį atsako.

Mūsų klientai „Manokooperatyvas“ tikrai nėra sukčiai, dirbantys kalėjimo stiliumi, kaip kad teigia moteris. Bendradarbiaujame su šia įmone nuo 2015 m., tad turėjome laiko tuo įsitikinti. 

Nesmagus sutapimas yra tas, kad žmogus, turėjęs atsakyti į moters klausimus telefonu ir atsakyti į jos elektroninį laišką dėl tikrai labai svarbių asmeninių priežasčių, kaip vėliau paaiškėjo, operatyviai to padaryti negalėjo, todėl moters pyktį tai tik paaštrino.  

Toliau atsakant į moters pyktį dėl paslaugų kainų, galiu pasakyti tik tiek, kad tokių paslaugų kainų niekas nereguliuoja, todėl jos nustatomos paties klientų, įvertinus paslaugų kaštus. 

Paslaugomis naudotis ar ne, pasirenka pats vartotojas, tad nei mes, nei mūsų klientai, nei tuo labiau Lietuvos mobilaus ryšio operatoriai jokiais būdais be išankstinio žmogaus sutikimo jam jokių provokuojančių žinučių nesiunčia, nes jos būtų traktuojamos kaip reklaminės, o tai daryti draudžia asmens duomenų apsaugos įstatymas.

Taigi, pabaigai dar norisi pasakyti, kad reaguodami į moters skundą mes būtinai pateiksime pasiūlymą savo klientams, kad apsvarstytų galimybę taikyti papildomą priminimą vartotojams apie tai, kad paslauga yra mokama, kad ateityje išvengti panašių situacijų ir vartotojų nepasitenkinimų bei maksimaliai apsaugoti žmones, kad ir kaip keistai skambėtų – nuo jų pačių. Tą šiandien pati pažadėjau ir skaitytojai asmeniškai“, – komentavo „Mediafon Mobi“ atstovė.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.