Kaunietę apėmė pasiutimas, kai teko išmesti ką tik įsigytus batus: „Argi taip galima šiais laikais?“

Esu labai nusivylusi „Lietuvos paštui“ priklausančius LP EXPRESS paštomatus aptarnaujančių asmenų darbu. Kreipiausi dėl to į „Lietuvos pašto“ vadovybę, bet gavau abstraktų atsakymą, kad čia – ne „Lietuvos pašto“ problema.

 Skaitytoja ištraukė iš paštomato apgadintus batus.<br> Skaitytojos nuotr.
 Skaitytoja ištraukė iš paštomato apgadintus batus.<br> Skaitytojos nuotr.
 Skaitytoja ištraukė iš paštomato apgadintus batus.<br> Skaitytojos nuotr.
 Skaitytoja ištraukė iš paštomato apgadintus batus.<br> Skaitytojos nuotr.
 Skaitytoja ištraukė iš paštomato apgadintus batus.<br> Skaitytojos nuotr.
 Skaitytoja ištraukė iš paštomato apgadintus batus.<br> Skaitytojos nuotr.
Pardavėjos skelbime batai nufotografuoti be defekto.<br> Skaitytojos nuotr.
Pardavėjos skelbime batai nufotografuoti be defekto.<br> Skaitytojos nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Kauno rajono gyventoja

2023-10-20 21:24

Tausoju gamtą, stengiuosi gyventi tvariai, todėl kartais per „Vinted“ programėlę įsigyju man reikalingą daiktą. Neseniai per „Vinted“ nusipirkau batelius. Sumokėjau ir už batelius, ir už siuntimą.

Negana to, kad prekė buvo pristatyta ne į tą paštomatą, kurį esu nurodžiusi, o gerokai toliau man nuo namų (reikėjo papildomai sukarti gal 8 kilometrus!), kurjeris mano batukus įgrūdo į mažesnę dėžutę, nei aš buvau sumokėjusi. Mokėjau už M dydžio dėžutę, o sugrūdo į S dydžio (moteris, iš kurios pirkau, sakė buvo nurodžiusi M dydį, turiu net ir susirašinėjimą su ja. Be to, aš moku už siuntimą – ne ji, tai ir skirtumo nėra.

Taigi, aš batelius vos ne vos išsilupau iš per mažos paštomato dėžutės. Tą galima pamatyti ir vaizdo kameroje, kuri įrengta prie kiekvieno paštomato. Viso to pasekmė – bateliai buvo apgadinti.

Parašiau pretenziją „Lietuvos paštui“. Gavau atsakymą, kad mano pretenzija bus išnagrinėta. Po kelių dienų gautas atsakymas pribloškė: kadangi pirkote prekę per „Vinted“, ten ir kreipkitės.

Bet juk ne „Vinted“ man prekę sugadino, o „Lietuvos pašto“ kurjeris, kuris batelius įkišo į mažesnę dėžutę! Mane toks pasiutimas paėmė!

Į „Vinted“ prisibelsti apskritai neįmanoma – nenurodytas nei jų telefonas, nei elektroninis paštas. Argi taip galima šiais laikais? Ir dar vadinasi startuolis...

Na, ką darysi, nenubiednėsiu aš dėl kelių eurų, tik noriu įspėti kitus „Lietuvos paštui“ priklausančiais paštomatais besinaudojančius pirkėjus: galite turėti daug problemų. Ir siunta gali nukeliauti ne ten, kur buvote nurodę, ir jei, neduok Dieve, kurjeris ją apgadins, nerasite galų.

Beje, batus išmečiau, nes vis tiek tokių apdraskytų nebūčiau avėjusi. Matosi, kad nutrintas pats viršus, vieno bato daugiau, kito mažiau – negražu. Pardavėjos nuotraukoje jie tvarkingai atrodė, be jokių nubraukimų. Šiaip jie pigūs, bet juk ne kainoje esmė, o kad apgavo ir nusiplovė“, – piktinosi Kauno rajono gyventoja.

Dėl kompensacijos turi kreiptis siuntėjas

„Lietuvos pašto“ Komunikacijos projektų vadovas Lukas Zadarackas komentavo, kad visais atvejais dėl apgadintos siuntos kompensacijos turi kreiptis ne siuntos gavėjas, o pats siuntėjas.

„Pristatant siuntą, dėl didelio užimtumo, paštomate nebuvo laisvų siuntėjo pasirinkto dydžio dėžučių. Norėdamas, kad siunta gavėją pasiektų kiek įmanoma greičiau, ją mūsų kurjeris įdėjo į mažesnę paštomato dėžutę. Apgailestaujame, kad dėl to buvo apgadinti pakuotės viduje buvę daiktai.

Šiuo atveju siuntos siuntėjas turėtų kreiptis dėl patirtos žalos kompensavimo į mūsų klientų aptarnavimo specialistus el.paštu info@post.lt, arba užpildęs pinigų grąžinimo formą Lietuvos pašto tinklalapyje.

Gavus skundą jį operatyviai išanalizuosime ir siuntėjui atlyginsime patirtą nuostolį.

Svarbu paminėti, kad visais atvejais dėl apgadintos siuntos kompensacijos turi kreiptis ne siuntos gavėjas, o pats siuntėjas.

Atkreipiame dėmesį, kad „Lietuvos pašto“ klientų aptarnavimo specialistai šiai skaitytojai dėl minėtosios situacijos jau yra pateikę atsakymą su paaiškinimu, kad dėl žalos atlyginimo reikėtų kreiptis į siuntėją.

Kartu pabrėžiame, kad LP EXPRESS tinkle atvejai, kuomet siuntos yra apgadinamos arba prarandamos, yra itin reti – jie sudaro tik apie 0,4 atvejo 10 tūkstančių siuntų“, – komentavo „Lietuvos pašto“ Komunikacijos projektų vadovas L. Zadarackas.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.