Galiausiai pamačiau apie 40 cm ilgio medžio atplaišą, nufotografavau, numečiau ją į šoną, kad niekas nesusižeistų, ir ėmiau leistis lėčiau apžiūrinėdamas, ar daugiau nėra jokių daiktų ar šiukšlių trasoje.
Galiausiai trasos centre pamačiau kyšantį medžio gabalą, jo ilgis siekė apie metrą, gal net daugiau, o plotis – apie 10 cm. Nufotografavau ir nuėjau paklausti darbuotojos, ar ji žino, kas tai yra. Darbuotoja atsakė, kad žino, ir nukreipė mane, kaip paskui sužinojau, į nuomos punktą.
Savaime suprantama, nuomos punktas nėra atsakingas už trasos kokybę. Man maloniai paaiškino, kad administracija savaitgalį nedirba, už trasą atsakingi asmenys taip pat poilsiauja. Paklaustas, ką mano apie tai, darbuotojas pareiškė, kad tai nėra gerai, bet daugiau neturėjo ko pridurti.
Grįžus prie darbuotojos ji pasiūlė susisiekti su Technikos skyriaus vadovu. Darbuotoja kažkam paskambino telefonu, atsistojo nuo stalo ir nuėjusi toliau šnekėjosi keletą minučių. Galiausiai grįžusi pasakė, kad palaukčiau sekundėlę, o vėliau pareiškė, jog negalima filmuoti „Snow“ arenoje ir dabar atvažiuoja apsauga, kuri paprašys vaizdo įrašo.
Darbuotoja perspėjo, kad žino, jog tai ne pirmas atvejis, ir, jei manęs netenkina, žino mano vardą, pavardę, žino, kad šiandien nebuvo nė vieno skundo dėl sniego ar trasos kokybės. Paklausta, ar tai, ką aš radau trasoje, yra normalu, darbuotoja atsakė, kad galbūt aš radau kažkur tą lazdą ir ji negali spręsti, iš kur ji atsirado.
Aš palaukiau kelias minutes ir grįžau slidinėti, apsauga neatvažiavo, niekas taip ir neatėjo apžiūrėti trasos ar jos kokybės. Išeinant man grąžino pinigus už slidinėjimą. Pretenziją ir skundą vis tiek parašiau, nors pretenzijos ir nepriėmė.
Tai jau ne pirmas kartas, kai tenka nusivilti kokybe ir grąžinami pinigai. Pirmąjį kartą, balandžio 9 d., su drauge atvažiavome iš Vilniaus suplanavę dieną tik slidinėti, pasiėmėme visos dienos bilietus ir po 15 min. išėjome, nes vos porą ar tris kartus nusileidę supratome, kad jokio malonumo nebus: nuo nuožulniosios dalies lėtai nuslydus iki horizontalaus paviršiaus, iki kitos nuožulnios dalies tekdavo nušokinėti ir vėl lėtai leistis.
Grąžindami pinigus pasakė, kad problema žinoma ir tvarkoma. Visgi degalų ir sugadintos dienos bei sugaišto laiko niekas nekompensuoja, bet tuo pat metu niekas ir nesitiki tokios kokybės.
Trasos nesaugumą gali paliudyti ir varvekliai – kai kurie siekia ir pusę metro, jie kabo virš trasos, kurioje slidinėjama.
Niekas nepraneša, kad normaliai naudotis galima tik trečdaliu trasos, nes kitos dvi trečiosios, kur yra neva juodoji trasa, beveik vien ledas. Mano nuomone, ten netinka čiuožti nei slidėmis, nei snieglente, gal pačiūžomis :).
„Snow“ arenos tinklalapyje pateikiama tokia informacija:
Saugus slidinėjimas
Rūpinamės savo klientų saugumu, todėl didelį dėmesį skiriame įrangos priežiūrai bei komplekso svečių komfortui. Arenoje veikia visus saugos reikalavimus atitinkanti technika, nuolat prižiūrimi ir testuojami keltuvai. Jūsų saugumui užtikrinti įrengtos kameros, yra galimybė mokytis slidinėti kartu su patyrusiais bei profesionaliais slidinėjimo instruktoriais, komplekse budi pirmąją pagalbą suteikti galintis gydytojas. Esame įsitikinę, kad saugumas svarbiausia.
Nemanau, kad medžio gabalai trasoje yra saugumo dalis.
Temperatūra ir apranga
„Snow“ arenos slidinėjimo trasose vidutinė temperatūra svyruoja nuo -2 ºC iki -4 ºC šalčio. Dėl šios priežasties rekomenduojame vilkėti šiltą aprangą. Lankytojai, neturintys slidinėjimui skirtos aprangos ar įrangos, už papildomą mokestį gali ją išsinuomoti „Snow“ arenoje esančiame nuomos punkte. Lankytojų patogumui komplekse įrengta persirengimo zona, kurioje rasite persirengimo kabinas, 1000 spintelių asmeniniams daiktams saugoti, dušus.
„Snow“ arenos direktorius teigia, kad FIS (Tarptautinė slidinėjimo federacija) išdavusi sertifikatą, kuriame nurodo, jog „Snow“ arena atitinka aukščiausius reikalavimus. Reikėtų jų paklausti, kada jie išdavė sertifikatą ir ar reguliariai tikrina.
„Snow“ arenoje“ veikia 2 uždaros kalnų slidinėjimo ir atviros lauko trasos. Tvirtinama, kad arena yra moderni, padengta kokybišku sniegu, gaminamu be jokių cheminių ir bakterinių priedų. Tai kodėl mūsų lentos juodos po slidinėjimo, jei taip viskas švaru?
Buvo ir atvejis, kai po visos dienos slidinėjimo aš ir kiti lankytojai negalėjo praustis duše, nes bėgo tik verdantis vanduo.
Mano ir snieglentininkų tikslas – ne skųstis ar uždaryti „Snow“ areną, o pajudinti reikalus ir pareikalauti atitinkamos kokybės, tokios, kokią ir žada tinklalapis.
Taip pat bendruomenės nariai siūlo pakeisti savininkus. Geras pavyzdys yra Vilniaus Liepkalnis, kur verslininkai pinigus investuoja į kokybę, visi tuo džiaugiasi ir neturi jokių nusiskundimų. Taip pat manome, kad ne darbuotojai yra problema, o savininko nenoras tvarkytis.
* * *
„Snow“ arenos generalinis direktorius Andrius Stasiukynas nenorėjo konkrečiai atsakyti į pateiktus klausimus dėl kliento nusiskundimų ir žadėjo, kad juo pasirūpins teisininkai: “Snow“ arena savo veiklą sėkmingai plėtoja jau penkerius metus. Labai džiaugiamės, kad „Snow“ arena turi tarptautinės slidinėjimo federacijos pažymėjimą.
„Snow“ arenoje kasdien lankosi profesionalūs sportininkai iš viso pasaulio. Tarp jų – nacionalinės slidinėjimo rinktinės iš Suomijos, Italijos, Švedijos, Latvijos. Kasdien treniruojasi 150–300 sportininkų profesionalų. Šių sportininkų ir jų trenerių reikalavimai yra itin griežti ir nesame gavę nė vieno nusiskundimo iš jų. Sportininkai lankosi keletą kartų jau ketverius metus, komandos sugrįžta, taigi kokybė juos tenkina.
Atidžiai peržiūrėjome jūsų atsiųstą kliento komentarą ir nuotraukas. Peržiūrėjome apsaugos vaizdo kameras ir kliento elgesį komplekse. Nenorime gilintis ir komentuoti, nes mūsų komandos tikslas eiti į priekį, auginti ir tobulinti „Snow“ arenos kompleksą. Plėsti paslaugas ir kasdien gerinti paslaugų kokybę, nes esame tarp geriausių pasaulyje ir tai vertina aukščiausio lygio profesionalai.
Informaciją apie šį klientą perdavėme mūsų įmonei atstovaujantiems teisininkams, jie priims profesionalius sprendimus, nes čia įžvelgiame jau teisinių klausimų. Negalime toleruoti šio kliento nepagrįstų kaltinimų, gąsdinimų einamomis pareigomis ar reikalavimų pakeisti objekto savininkus. Šiems klausimams yra teisinės priemonės.
„Snow“ arenos administracija visada yra atvira klientams, prašome, atvykite, aprodysime, pabendrausime, išklausysime patarimus. Techninio skyriaus vadovas mielai supažindins su sniego gamybos technologijomis, trasų paruošimo tvarka ir panašiais klausimais.
Visiems ištikimiems mūsų klientams linkime sėkmingo ir smagaus artėjančio slidinėjimo sezono mūsų komplekse ir didžiuosiuose kalnuose. Iki susimatymo „Snow“ arenoje“, – linkėjo A.Stasiukynas.
Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.