Benamį nuo apsaugininkų smurto gynęs vilnietis sulaukė nemalonumų ir pats: teko kviesti policiją

Norėčiau pasidalinti savo istorija, kai prekybos centre susidūriau su smurtu be jokio pagrindo, o parduotuvės administracija tiktai sarkastiškai šaltai atsiprašė ir eilinį kartą neprisiima jokios atsakomybės.

 Benamį nuo apsaugininkų smurto gynęs vilnietis sulaukė nemalonumų ir pats<br> Skaitytojo nuotr.
 Benamį nuo apsaugininkų smurto gynęs vilnietis sulaukė nemalonumų ir pats<br> Skaitytojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arnas

Jun 13, 2022, 8:37 PM, atnaujinta Jun 13, 2022, 8:44 PM

Viskas įvyko praeitą savaitę, vakarop, nutariau apsipirkti „Iki“ parduotuvėje Vilniuje. Šiame prekybos centre jau praeitais metais buvo mano užfiksuotas įvykis, kaip apsaugininkas daužo benamį, aš buvau tas autorius. Tik dabar agresija buvo mano atžvilgiu. Tai iš esmės niekas nepasikeitė.

Šį kartą užfiksavau, kaip apsaugininkas nemandagiai bendrauja, jį nufotografavau, kad perduočiau „Iki“ administracijai, o jis neišleido iš prekybos centro manęs, reikalavo ištrint nuotrauką, grasino ir bandė jėga nusitempti mane į kambariuką, stipriai čiupo už rankos.

Prašiau, kad kviestų policiją, tačiau nei šalia buvusi pardavėja, nei apsaugininkas nereagavo, o toliau terorizavo. Situacija absurdiška, galiausia pavyko iškviest policiją, parašyti pareiškimą dėl apsaugininko veiksmų. Pranešiau administracijai, kuri šaltai, šabloniškai atsiprašė ir savo kaltės nematė, pateisino smurtą, neva, nėra ko fotografuoti.

***

Prekybos tinklo „Iki“ atstovų pateiktame komentare teigiama, kad iš karto įvykus konfliktui tarp pirkėjo ir saugos tarnybos darbuotojo, jo buvo nuoširdžiai atsiprašyta.

„Pirkėjo už situaciją atsiprašė tiek mūsų „Iki“ personalas daugiau nei kelis kartus, tiek mūsų partneriai saugos tarnyba „Ekskomisarai“. Buvo atsuktos kameros, atliktas vidinis tyrimas.

Perkalbėjome su „Iki“ personalu, dar kartą jiems priminėme klientų aptarnavimo taisykles. Taip pat kreipėmės į saugos tarnybą, kad ši dar kartą pravestų instrukcijas savo darbuotojui dėl bendravimo su klientais. Dar kartą nuoširdžiai atsiprašome kliento dėl šio įvykio“, – teigiama komentare.

Ši subjektyvi autoriaus nuomonė nebūtinai sutampa su redakcijos: už skaitytojo turinį lrytas.lt neatsako.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.