Tai ir daugiau buvo atskleista ketvirtadienį vykusiame nekilnojamojo turto rinkos pristatyme „NT 2020: Augti negalima kristi“. Renginį Kaune nekilnojamojo turto paslaugų bendrovė „Newsec“ organizuoja jau trečią kartą.
„Kiekvieną kartą pristatyme mūsų vis daugiau ir daugiau. Tai džiugina. Kaunas iš esmės keičiasi, atsiranda daugiau šviesos, spalvų, daugiau ir projektų. Kauno pokyčiai milžiniški“, – renginį pradėjo „Newsec“ analizės ir tyrimų vadovas Baltijos šalyse Mindaugas Kulbokas.
Pasak jo, Kauno geografinė padėtis ir infrastruktūriniai jame vykstantys projektai sudaro puikų pagrindą augti ir nekilnojamojo turto rinkai. Taip pat, anot M.Kulboko, Kauno savivalda labai teigiamai žiūri į investuotoją, o tai skatina investuoti ir lietuvius, ir užsieniečius.
Biurų rinkos ir nuomos temą pristatė Jurgita Šilaikytė. Specialitės teigimu, Kauno mieste biuro rinka išaugo 100 proc. per trejus metus. Jo augimas – sparčiausias Baltijos šalyse.
Buvo prabilta ir apie Kaune tebevykstančią prekybos ir pramogų centro „Akropolis“ rekonstrukciją. Turto valdymo grupės vadovė Rida Kalvaitienė juokavo, kad kauniečiams pasisekė ne tik dėl „Žalgirio“, bet ir dėl Kauno „Akropolio“, kuris daugelio laikomas vienu gražiausių prekybos centrų Baltijos šalyse.
„Vakaruose uždaroma tiek parduotuvių... Daugybė prekės ženklų peržiūrėjo savo parduotuves, strategijas ir uždarė dalį parduotuvių. Elektroninė prekyba labai veikia rinką – daugelis fizinių parduotuvių perkeliamos į internetinę erdvę. Prekybos centrai turės rasti būdų išlaikyti žmones.
„2019-ieji Kauno „Akropoliui“ bus proveržio metai. Pamatysime, kaip viskas atrodys po rekonstrukcijos, pasikeis ir daugybė parduotuvių. Prieš 11 metų pastatas buvo patikėtas valdyti man ir mano komandai. Rezultatai per tą laiką tik augo. Kas gi vyksta „Akropolyje“?
Aklinai uždarytas 3 aukštas, rekonstrukcijos rodyti negalime. Sumažėjo nuomojamų erdvių parduotuvėms. Bus daugiau bendrų erdvių, žmonės galės vaikščioti, leisti laisvalaikį ir nebūtinai pirkti. Norima iš esmės atnaujinti restoranų zoną, sukuriant senamiesčio, rotušės aikštės atmosferą.
„Akropolyje“ bus įrengta tarsi viešoji vieta, kurioje žmonės susitinka savaitgaliais. Bus atidengta architektūra, atvira aikštė, skirta žmonių bendravimui, susitikimams, galimybė valgyti daugybėje restoranų.
Parduotuvių vitrinos bus nestandartinės. Įėję į prekybos centrą pateksite kaip į atskirą miestą, senojo ir naujojo Kauno junginį. Architektūra ir vitrinos – senamiesčio stilistikos“, – pasakojo specialistė.
Atnaujinto „Akropolio“ atidarymas žadamas rugpjūčio mėnesį.