Isitdownrightnow.com skelbia, kad socialinis tinklas buvo neprieinamas visame pasaulyje. Tai patvirtina „Twitter“ tinkle plūstančios žinutės apie sutrikimą.
Vartotojai prie socialinio tinklo negalėjo prisijungti beveik pusę valandos.
„Facebook“ atstovas spaudai atsiprašė vartotojų už nesklandumus: „Anksčiau šįryt mes susidūrėme su problema, dėl kurios žmonės laikinai negalėjo skelbti pranešimų „Facebook“. Mes šią problemą skubiai išsprendėme, o šiuo metu svetainė veikia visu pajėgumu.“
Dailymail.co.uk nurodo, kad „Facebook“ per minutę uždirba apie 15 tūkst. dolerių (38 tūkst. Lt). Tai reikštų, kad šis pusvalandis socialiniam tinklui kainavo per 0,5 mln. dolerių (1,26 mlrd. Lt).
Kadangi tai – ne pirmas kartas, kai didžiausias pasaulyje socialinis tinklas „nulūžta“, kai kurie prekių ženklai jau buvo pasiruošę tokia situacija pasinaudoti. Pavyzdžiui, „KitKat“ į situaciją pažvelgė su lengvu humoru: „Žiūrėkit, kas nusprendė pailsėti – atsipūsk ir tu!“
Didelė dalis kitų vartotojų šmaikštaudami guodėsi, kaip jiems buvo sunku ištverti tą pusvalandį, nes nežinojo, ką tuo metu valgo draugai, kaip atrodo jų katės ir kiek kilometrų kažkas nubėgo.