„Microsoft“ pareiškė, kad „klausosi“ klientų pokalbių tik gavusi leidimą

JAV technologijų milžinė „Microsoft“ trečiadienį pareiškė, kad suteikia galimybę savo rangovams klausytis klientų pokalbių tik norėdami patobulinti balso vertimo funkcijas, kurias siūlo „Skype“ ir skaitmeninis padėjėjas „Cortana“, tačiau tai daro tik gavusi naudotojų leidimą.

JAV technologijų milžinė „Microsoft“ trečiadienį pareiškė, kad suteikia galimybę savo rangovams klausytis klientų pokalbių tik norėdami patobulinti balso vertimo funkcijas.<br>123RF nuotr. 
JAV technologijų milžinė „Microsoft“ trečiadienį pareiškė, kad suteikia galimybę savo rangovams klausytis klientų pokalbių tik norėdami patobulinti balso vertimo funkcijas.<br>123RF nuotr. 
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Aug 8, 2019, 2:50 PM, atnaujinta Aug 8, 2019, 2:53 PM

Bendrovė padarė minėtą pareiškimą dėl balso duomenų tvarkymo politikos reaguodamas į naujienų tinklalapio „Vice“ pranešimą, kuriame nurodoma, kad buvo klausoma klientų pokalbių asmeninėmis temomis, tokiomis kaip tarpusavio santykiai ar svorio metimas.

„Microsoft“ renka balso duomenis, kad tobulintų ir teiktų balso paslaugas, tokias kaip paieška, komandos balsu, įrašymo ar vertimo funkcijos“, – pareiškė „Microsoft“ atsakydama į naujienų agentūros AFP užklausą.

„Siekiame skaidriai rinkti ir naudoti balso duomenis, kad klientai galėtų informuotai pasirinkti, kada ir kaip leisti naudoti jų balso duomenis,“ – pareiškė bendrovė.

„Microsoft“ teigė, kad prieš rinkdama balso duomenis ji gauna klientų leidimą ir imasi atsargumo priemonių, įskaitant identifikacinės informacijos pašalinimą prieš dalijantis ja su rangovais, kuriems pavesta tobulinti programinę įrangą ar paslaugas.

Bendrovė taip pat teigė reikalaujanti iš rangovų laikytis privatumo standartų, numatytų Europos įstatymuose.

„Mes ir toliau peržiūrime balso duomenų tvarkymo politiką, kad klientams pateiktume kuo aiškesnes galimybes ir užtikrintume griežtą privatumo apsaugą“, – teigė „Microsoft“.

Pranešimai žiniasklaidoje pasirodė po to, kai pastaraisiais mėnesiais paaiškėjo daugybė klaidų, susijusių su privatumo apsauga, kurios sukėlė naujų rūpesčių dėl balsu valdomų skaitmeninių asistentų ateities – augančios rinkos, kuriai kai kurie specialistai prognozuoja puikią ateitį.

Naujausi incidentai, susiję su „Google“, „Apple“ ir „Amazon“ įrenginiais, parodė, kad nepaisant spartaus išmaniųjų garsiakalbių ir prietaisų rinkos augimo, dar reikia padirbėti, kad vartotojai būtų įtikinti, jog jų duomenys, gauti per šias technologijas, bus apsaugoti.

Neseniai „Apple“ pranešė stabdanti „Siri“ kalbos atpažinimo programą, po to, kai britų laikraštis „The Guardian“ pranešė, jog rangovai gali išgirsti konfidencialios medicininės informacijos, informacijos apie nusikalstamus veiksmus ar tiesiog išgirsti programos naudotojus tuo metu, kai jie mylisi.

Tuo tarpu „Google“ pranešė laikinai stabdanti „Google Assistant“ technologija įrašytų pokalbių klausymąsi ir jų transkribavimą Europos Sąjungoje, to pareikalavus Vokietijos institucijoms.

Šie pastaruoju metu įvykę incidentai gali vartotojams sudaryti įspūdį, jog kažkas „klausosi“ jų pokalbių, net jei tai retai būna tiesa.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.