Kompiuterinių žaidimų entuziastams už virtualius daiktus negaila ir ketvirčio milijono

Ketvirtis milijono eurų už peilį, 100 tūkstančių eurų už šautuvą arba 10 tūkstančių eurų už stilingas pirštinaites. Tiek tikrų pinigų pakloti linkę virtualių kompiuterinių žaidimų entuziastai.

A.Armalis teigė, kad kompiuteriniuose žaidimuose žmonės už tikrus pinigus mielai įsigyja virtualių ginklų, kovos reikmenų ar net virtualių drabužių.<br>G.Eimantaitės nuotr.
A.Armalis teigė, kad kompiuteriniuose žaidimuose žmonės už tikrus pinigus mielai įsigyja virtualių ginklų, kovos reikmenų ar net virtualių drabužių.<br>G.Eimantaitės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Sep 18, 2021, 1:33 PM

Kaunietis kompiuterinių žaidimų ir e-sporto konsultantas Andrius Armalis tikino, kad tiems, kuriems kasdieninė realybė nuobodi, norisi iššūkių, neria į virtualią realybę. Tarp žaidėjų netrūksta ir kauniečių.

„Kitapus ekrano gali tapti kuo nori ir įsigyti tai, ką nori. Skirtumas tas, kad žaidimuose daiktai yra virtualūs, o pinigai, kuriuos už juos žmonės moka, tikri“, – sakė A.Armalis.

Kompiuteriniuose žaidimuose galima įsigyti virtualių ginklų, kovos reikmenų ar net virtualių drabužių.

Tarkime, jeigu norite būti madingas ir išskirtinis žaisdamas „CS:GO“ ar PUBG, tai gali kainuoti nuo kelių iki keliolikos tūkstančių eurų. Pavyzdžiui, automatas „Kalašnikov“ neseniai parduotas už 150 tūkstančių eurų, snaiperio ginklas – už 111 tūkstančių eurų, o už stilingas pirštines žaidėjas paklojo 10 tūkstančių eurų.

Vienas brangiausių neseniai parduotų ginklų – tigro nagą primenantis peilis, už kurį žaidėjas sumokėjo 250 tūkstančių eurų.

Virtualioje erdvėje žmonės perka ir „važinėja“ prabangiais automobiliais, kurie taip pat kainuoja solidžias sumas.

„Fiziškai žmogus tų prekių neturi, bet virtualioje erdvėje gali tapti išskirtinis. Kaip ir realiame gyvenime, tam tikri drabužiai ar stiliaus akcentai yra prabangos, įvaizdžio dalis, taip ir kompiuterinėje realybėje – dėvėti tam tikrus drabužius žaidimo metu ar turėti vienokius ar kitokius ginklus yra prestižo reikalas.

Juos gali turėti tie, kurie nepagaili virtualioms grožybėms pinigų“, – pasakojo A.Armalis.

Kaune, kaip ir visoje Lietuvoje, populiariausi kompiuteriniai žaidimai yra „Counter-Strike Global Offensive“ (CS:GO), PUBG, „Fortnite“, „Call of Duty“.

Žaidimų žinovas tvirtino, kad per pandemiją virtualių ginklų, aprangos detalių, automobilių ir kitų prekių pirkimas smarkiai išaugo. Per karantiną dar daugiau žmonių iš realaus gyvenimo kėlėsi į virtualų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.