Vikšrinė „Boxer“ sveria 45 tonas – tai reiškia, kad ji sunkesnė už savo ratinį pirmtaką: net padidinto svorio maksimalios konfigūracijos ratinė versija sveria 38,5 t.
„Boxer“ modulinė koncepcija leidžia naudoti įvairias konkrečiai misijai skirtas konfigūracijas.
Variklio modulyje yra vikšrinė važiuoklė ir variklis. Jis dar vadinamas platformos arba variklio linijos moduliu.
Misijos modulyje yra specifiniai misijos elementai – pavyzdžiui, ginklai, įranga ar įgula. Tai pagrindinė (ir unikali) „Boxer“ savybė. Misijos moduliai tvirtinami keturiais taškais ir lauko sąlygomis gali būti pakeisti per valandą.
Parodoje KMW pademonstravo naują vikšrinės „Boxer“ versiją su 120 mm nuotoliniu bokšteliu „RCT120“.
Lietuvos kariuomenėje naudojami ratiniai „Boxer“ transporteriai, pervadinti „Vilkais“.
Parengta pagal „Defence Blog“.