Kaip portalą Lrytas.lt informavo portalą administruojančio Informacinės visuomenės plėtros komiteto Skaitmeninės aplinkos skyriaus vedėjas, atliekantis direktoriaus funkcijas Arminas Rakauskas, buvo padidėjęs užklausų srautas į portalą epaslaugos.lt.
„Buvo nestandartinis srautas ir ėmėmės atitinkamų priemonių. Taip pat gavome informaciją, kad šis srautas buvo organizuotas, informacija apie tai buvo rusiškuose „Telegram“ kanaluose“, – nurodė vadovas.
Jo teigimu, atakų poveikis buvo trumpalaikis, ir tokios DDoS atakos nutinka gana dažnai. Trečiadienį atakos buvo užfiksuotos prieš 12 val. ir 12 val. 40 min.
Vadovas nurodė, kad svetainės veikla nebuvo sutrikdyta, tik kelias minutes buvo apsunkintas prisijungimas prie epaslaugos.lt. „Kas jungėsi tomis minutėmis, galėjo pajusti, kad iš karto negali identifikuotis“, – teigė A.Rakauskas. Vis dėlto Lrytas.lt turi informacijos, kad iš užsienio epaslaugos.lt kurį laiką buvo nepasiekiamos.
IVPK vadovo teigimu, tokios DDoS atakos pasikartoja kas keletą savaičių.
Portalo lrytas.lt žiniomis, kibernetines atakas trečiadienį patyrė ir kelios Latvijos įstaigos – bankai, Latvijos paštas. Latvijos Užsienio reikalų ministerijos svetainė neveikė ir šios naujienos publikavimo metu (14 val. 28 min.).