Portalas lrytas.lt susisiekė su svetainę administruojančio Informacinės visuomenės plėtros komiteto skaitmeninės aplinkos skyriaus vedėju, atliekančiu direktoriaus funkcijas Arminu Rakausku ir pasiteiravo, dėl kokių priežasčių vartotojas susidūrė su tokia problema.
A.Rakauskas nurodė, kad tai yra susiję su vartotojo naršyklės nustatymais.
„Turime šį pranešimą, tikriname prisijungimą iš kitų šalių, bet kol kas jokių problemų nematome, – sakė IVPK vadovas. – Tai susiję su „Cloudfare“: programine įranga, kuri skirta atremti DDoS atakas. Bet iš principo tai yra kalbų nustatymai, ir vartotojas turi susitvarkyti savo naršyklę, ir jam viską rodys angliškai arba lietuviškai“.
A.Rakausko teigimu, IVPK išbandė prisijungimus iš kitų šalių, neaptiko problemų, tad mano, kad tai yra vienetinis atvejis.