„Microsoft“ Lietuvai siūlo ateities klases

Vis daugiau moksleivių turi asmeninius kompiuterius, kai kurios mokyklos aprūpina klases mobiliaisiais įrenginiais, tačiau savaime tai nieko nekeičia. Šiandien prasidedančioje parodoje „Mokykla 2012“ „Microsoft“ su partneriais HP ir „EIT sprendimai“ pristato kompiuterizuoto klasės valdymo sprendimą „MultiPoint Server“, kuris leidžia visiems moksleiviams produktyviai dirbti naudojantis tik vienu kompiuteriu. Be to, bendrovė mokykloms ir universitetams išskirtinėmis sąlygomis siūlo debesijos paslaugą „Office 365“ bei daugiau nei 30 programėlių, paįvairinančių pamokas ir palengvinančių mokytojų darbą.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Nov 23, 2012, 12:33 AM, atnaujinta Mar 15, 2018, 5:00 AM

Akivaizdu, kad be kokybiškų programų, skirtų bendrajam lavinimui, net moderniausi asmeniniai ar planšetiniai kompiuteriai tampa tik turinio vartojimo priemone ir neišnaudoja visų technologijų pranašumų. Modernios mokyklos privalo skirti dėmesio specialiai pritaikytoms mokymosi programoms, investuoti į mokinių įgūdžius savarankiškai dirbti ir kurti naują turinį. Pasaulyje tokia patirtis, kai į mokymui skirtus sprendimus žiūrima kompleksiškai, jau pasiteisino.

„Šiuolaikinėje mokykloje pamoka tampa ne tik informacijos perdavimu, bet ir labai įtraukiančiu interaktyviu procesu. Klasėje mokytojai ugdo kritinį mąstymą, mokinių kūrybingumą ir analizės įgūdžius. Tam diegiami naujausi IT sprendimai, kurie skatina mokinių gebėjimą kurti ir leidžia mokytojams lengviau organizuoti pamokas“, – sakė „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius Kristijonas Kaikaris.

Kompiuteris lavina, taupo ir padeda

Lapkričio 23-25 dienomis „Litexpo“ parodų ir kongresų centre, Vilniuje, vykstančioje parodoje pristatoma „Windows MultiPoint Server“ kompiuterizuoto klasės valdymo idėja leidžia klasėje turėti tik vieną iki galo sukomplektuotą kompiuterį (mokytojo), o mokiniams tereikia monitorių, klaviatūrų ir pelyčių arba planšetinių kompiuterių. Savo ekrane mokytojas gali stebėti, kaip sekasi mokiniams atlikti užduotis ir, jei reikia, padėti. Be to, „MultiPoint Server“ mokytojui parodo, ar visi klasėje iš tiesų įdėmiai klausosi pamokos.

Matematikos užduočių sprendimui „Microsoft“ sukūrė pagalbininką – „Microsoft Mathematics 4.0“. Pagrindinis šios programos „ginklas“ – visas mokslines funkcijas turintis skaičiuotuvas. Šis įrankis atlieka ne tik visus aritmetinius veiksmus, bet gali spręsti ir lygtis, greitai nubraižyti grafikus. Be to, „Microsoft Mathematics“ vizualiai parodo, kaip žingsnis po žingsnio atliekama užduotis, tad vėliau moksleivis gali spręsti savarankiškai.

„Microsoft“ sprendimai mokytojams padeda efektyviau pasiruošti pamokoms ir net sudėtingesnį dalyką dėstyti su užsidegimu. „OneNote“ programa leidžia paįvairinti pamokas įdomiais filmukais, muzika, pristatymais, nuotraukomis ir nuorodomis iš interneto. Į darbą įtraukti visą klasę padeda simpatijas Lietuvos mokyklose užkariavusi programa „Mouse Mischief“, geriau žinoma kaip „Pelės išdykėlės“. Ši programėlė mokytojams padeda nepasiklysti į klausimą atsakyti norinčių mokinių „rankų miške“. Vaikai savo atsakymus renkasi pelytės spustelėjimu ir kiekvieno moksleivio atsakymas parodomas kompiuterio ekrane. Tokiu būdu mokytojai mato visų mokinių atsakymus, tad žino, kur klasei reikia labiausiai pasitempti.

Pagrindinius mokslo institucijoms „Office“ įrankius, kurie veikia debesų technologijos pagrindu, „Microsoft“ suteikia nemokamai. Mokyklos ir universitetai gauna prieigą prie „Word“, „Excel“, „PowerPoint“ programų internete, balso ir vaizdo pokalbių, konferencijų ir daugiau „Office 365“ privalumų.

„Parodoje pristatome HP kompiuterinės klasės sprendimą su „Windows Multipoint Server“ operacine sistema, itin plonus nešiojamuosius kompiuterius, elegantiškus „viskas viename“ ir didelio našumo kompiuterius, skirtus įvairioms mokymo įstaigoms. Raginame mokytojus įvertinti, kaip IT sprendimai palengvina mokymo ir mokymosi procesą“, – sako „Hewlett-Packard“ pardavimo direktorius Lietuvoje Tadas Goberis.

Pamoką žaidimu pavers „Kinect“

Judesius atpažįstantis „Kinect“ leidžia vaikams patiems kurti savo žaidimus ir žinių semtis taip, kaip jie įsivaizduoja esant geriausia. Vaikams ir mokytojams parodoje siūloma susipažinti su programa „Kodu“, kuria savo žaidimų versijas gali kurti net ir pradinių klasių mokiniai. „Kodu“ leidžia pasirinkti įvairius gyvūnėlius, robotus, kalnus, medžius, iš kurių vaikai sudėlioja savo pasaulį. Taip jie ne tik kūrybingai atlieka mokytojo užduotis, bet ir išmoksta žaidimų programavimo pagrindų.

Bet gal užteks kalbėti – parodos lankytojai viską pamatys patys, o neisiantys kai kurias funkcijas galite pamatyti šiuose vaizdo filmukuose.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.