„Samsung“ lietuviams pristatė lenktą televizorių už 14 199 Lt

Apie lenktus ir net besilankstančius „Ultra HD“ raiškos televizorius jau girdėjome, matėme juos parodose. Dabar pirmasis toks pasiekė ir Lietuvos parduotuves. Taigi, jei pasaulis ekrane jums vis dar atrodo nepakankamai kreivas, propagandos ir tiesos srautas nepakankamai raiškus, o dulkių valymas iš po nuo sienos atšokusių lenkto ekrano kampų negąsdina, – pats metas užsukti į kurią nors didžiąją technikos parduotuvę ir kasoje iškeisti 14 200 savo litų į keistą ir išskirtinį „Samsung“ gaminį.

Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Apr 22, 2014, 2:41 PM, atnaujinta Feb 14, 2018, 12:36 PM

Sausio mėnesį pirmą kartą pristatytas parodoje CES (Consumer Electronic Show), kurioje susižėrė daugybę apdovanojimų, lenktas „Samsung“ UHD televizorius pasaulyje jau turi „LG“ pagamintą analogą, tačiau Lietuvoje jis pirmas.

Nors ilgai tokį ekraną tyrinėję JAV žurnalistai nepastebėjo didelio skirtumo tarp lenktame ir plokščiame ekrane rodomo vaizdo, „Samsung“ specialistai teigia, kad jis užtikrina platesnį matymo lauką, o ekranas atrodo dar didesnis. Dėl geresnio matymo kampo visi žiūrovai be vargo ras geriausią vietą ir ekrane matys didžiausio kontrasto vaizdą. Didžiausia lenkto ekrano bėda realiame kambaryje – iškreipti į ekraną krintančios šviesos atspindžiai.

„Remiantis GFK tyrimų duomenimis, didelių ekranų paklausa nuolat auga, todėl būdami rinkos lyderiai siekiame dar labiau sustiprinti pirmaujančias savo pozicijas ir džiaugiamės būdami pirma kompanija, kuri televizorių rinkoje pristato lenktą UHD televizorių. Naujojo televizoriaus „Auto Depth Enhancer“ funkcija užtikrins ypač ryškius bei tikroviškus vaizdus, todėl turėtų patenkinti net išrankiausių klientų lūkesčius”, – teigė „Samsung Electronics Baltics“ buitinės elektronikos padalinio Lietuvoje vadovas Miroslavas Ramanavičius, pasidžiaugęs, kad „Samsung“ septynerius pastaruosius metus yra televizorių rinkos lyderė Baltijos šalyse.

Be „Auto Depth Enhancer“ funkcijos, kuri pagilina vaizdą, išryškina smulkias detales bei užtikrina tikroviškas spalvas, čia įdiegta ir „PurColor™“ technologija, leidžianti kokybiškiau atkurti šešėlinius vaizdus. Televizoriuje įdiegtas keturių branduolių 1,8 GHz procesorius be vargo susidoroja su UHD vaizdo kodavimu ir dar kokybiškiau pagerina standartinės HD raiškos vaizdą iki UHD kokybės.

„Multi-Link“ funkcija suteikia galimybę padalyti ekraną ir atkurti jame skirtingą turinį. Tad žiūrint televiziją dešiniajame ekrano krašte galima naršyti internete, stebėti „YouTube“ vaizdus ar atkurti kitą žiūrovui aktualų vaizdo turinį. Taip pat įdiegta galimybė didelį ekraną padalyti į du visiškai atskirus ekranus.

Tuos, kuriuos išgąsdino kainą, gal kiek nuramins faktas, kad modelio „Samsung 65HU8500“ ekrano įstrižainė yra 65 colių, o paprasčiausias tokio dydžio televizorius kainuoja 6000 litų, panašios kokybės, bet ne UHD – apie 10 tūkst., o už nelenktą UHD raiškos televizorių reikės sumokėti labai panašiai – 13–18 tūkst. Lt. Taigi teks pripažinti, kad „Samsung“ numatyta kaina ne tokia ir bloga, nors daugeliui mūsų ji atrodo nepasiekiama, kaip kelionė į Mėnulį.

Beje, jei tai dar svarbu, visiems, šį televizorių įsigijusiems iki gegužės 11 d., „Samsung“ dovanoja 2 bilietus į futbolo Bundesligos DFB taurės finalo žaidimą Berlyne 2014 m. gegužės 17 d.

Taigi bent pirmąsias kelias „Ultra HD“ turinio šiam televizoriui laukimo dienas veikti bus ką. Ką veiksite likusius metus, kol Lietuvą pasieks 4K raiškos televizijos transliacijos, jau jūsų vaizduotės reikalas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.