Kai kas sako, kad „iPhone X“ bus visą rinką keičiantis telefonas – tikimasi, kad šiemet bus parduota 35-40 milijonų šio modelio vienetų. Bet 999 JAV dolerių kaina vis dėlto įkandama ne visiems (ir beje, įdomi detalė – spėliojama, kad prie kainos augimo smarkiai prisidėjo ir tai, jog „Apple“ ėmė naudoti „Samsung“ kuriamus OLED ekranus. Ir tokia sutartis tarp korėjiečių ir amerikiečių sudaryta iki 2019-ųjų metų).
Bet japonų tinklaraštis „Macotakara“ teigia, kad ruošiami net du pigesni „iPhone X“ modeliai, kurių kodiniai pavadinimai – „Lisbon“ (aukštesnės klasės įrenginiui ir „Hangzhou“ (žemesnės klasės modeliui) – kainuos 99 doleriais pigiau. Tiesa, kodiniai pavadinimai nėra tipiški „Apple“ manierai – pavyzdžiui, kūrimo metu „iPhone 7“ ir „iPhone 7 Plus“ buvo vadinami tiesiog D10 ir D20, o „iPhone X“ – D22. Tiesa, sklando gandai, kad „X“ modelis turėjo kodinį vardą „Ferrari“.
Kinų kalba rašantis portalas money.udn.com svarsto, kad toks sprendimas priimtas atsižvelgus į Kinijos bei Indijos rinkos specifiškumus, kur dominuoja žemesnės kainos įrenginiai ir kur beveik visą rinką yra užvaldžiusios vietinės kompanijos.
Vis dėlto, kol kas tai tėra gandai, tad vertinti tokių modelių galimybę reikėtų atsargiai.