Su Žvėryno šiukšlintojais – popierinė kova

Žvėryno gyventojas, savivaldybei siuntęs skundus dėl augančio šiukšlyno, sulaukė tik atsirašinėjimo. Statybinių atliekų, sendaikčių krūva taip ir neišnyko.

Kol valdininkai atsirašinėja, šiukšlių krūva Žvėryno viduryje tiktai auga.<br>D.Umbraso nuotr.
Kol valdininkai atsirašinėja, šiukšlių krūva Žvėryno viduryje tiktai auga.<br>D.Umbraso nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Arūnas Dumalakas („Lietuvos rytas“)

Jul 14, 2015, 1:25 PM, atnaujinta Oct 26, 2017, 6:55 AM

„Ar savivaldybei kartais neatrodo, jog iš kabineto į kitą kabinetą persiųsti gautą informaciją tesugebančių ir rezultatu vėliau nepasidominčių darbuotojų yra paprasčiausiai per daug?“ – piktinosi Edmundas Gedgaudas.

Su savivaldybės darbuotojų pribloškiamu neveiklumu jam teko susidurti netoli namų iškilus šiukšlynui.

Statybinės atliekos, seni baldai, net klozetai. Žodžiu, viskas, kas lieka po remonto darbų, metama viename Žvėryno kampelyje. Savivaldybė ne tik nesutramdo šiukšlintojų, bet net nesiruošia iškuopti šiukšlyno“, – širdo Žvėryno gyventojas.

Krūvos viduryje – lentelė

Tiesa, vieną dieną E.Gedgaudas šiukšlyno viduryje rado įsmeigtą lentelę, kurioje informuojama apie baudas už šiukšlinimą, nurodomas savivaldybės elektroninio pašto adresas.

E.Gedgaudas nusprendė tuo adresu parašyti laišką. Savivaldybę jis informavo, kad lentelėje surašyti grūmojimai neveiksmingi – šiukšlės vis kaupiasi.

Po valandos vilnietis iš savivaldybės sulaukė nieko nereiškiančio laiško: „Siunčiu registracijai elektroniniu paštu gautą pranešimą.“

Teisinosi, kad atostogauja

E.Gedgaudas tokį laišką pasirašiusiam savivaldybės Budėtojų poskyrio vedėjui Dariui Mitrofanovui nutarė išsiųsti dar vieną pranešimą.

Priminęs, kad vieną laišką jau siuntė, Žvėryno gyventojas nurodė, jog lentelė nuo šiukšlių krūvos dingo, o atliekų vis daugėja.

Tada iš D.Mitrofanovo kompiuterio atskriejo automatinis pranešimas apie tai, kad iki liepos 6-osios jis atostogausiąs.

„Neatidėliotinais klausimais prašome kreiptis elektroniniu paštu viesoji.tvarka@vilnius.lt“, – mokoma pranešime, kuriame įveltos bent kelios klaidos.

E.Gedgaudas nustebo: jis kreipėsi būtent tuo adresu, kurį nurodo automatinis atsakymas.

„Ar savivaldybėje atostogauja D.Mitrofanovas, ar visas Viešosios tvarkos skyrius? To nepavyko išsiaiškinti. Taip ir nesužinojau, kurie klausimai yra neatidėliotini, o kurie – atidėliotini. Įsitikinau, kad net su šiukšlintojais kovojama tik popieriuje“, – atsiduso vilnietis.

Viešosios tvarkos skyriaus pareigūnai negalėjo paaiškinti, kodėl iš bendrojo padalinio elektroninio pašto adreso buvo išsiųstas pranešimas apie tai, kad D.Mitrofanovas atostogauja. Anot jų, šį pašto adresą administruoja bent keli darbuotojai.

Siūlė būti operatyvesniam

Tačiau birželio 30-ąją E.Gedgaudą pasiekė dar vienas savivaldybės raštas, pasirašytas Saugaus miesto departamento direktoriaus pavaduotojo Gintaro Lepersko.

Jame valdininkas papasakojo, kad Viešosios tvarkos skyriaus pareigūnai Ramūnas Sabaliauskas ir Eitvydas Umbrasas patikrino informaciją. Paaiškėjo, kad atliekų krūva tikrai yra, bet teršiančių asmenų nustatyti nepavyko. Tad E.Gedgaudo pranešimo kopiją minėtas departamentas persiuntė Miesto tvarkymo skyriui.

G.Leperskas pamokė E.Gedgaudą kitą kartą būti operatyvesniam ir pamačius teršėją skambinti bendruoju pagalbos telefonu 112 arba savivaldybės Viešosios tvarkos skyriui.

„Turiu jau visą krūvą raštų, bet sąvartynas nemažėja. Atvirkščiai – auga“, – stebėjosi Žvėryno gyventojas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.