Sugedusio lėktuvo įkaitais Hurgadoje tapę lietuviai po ilgo laukimo grįžta namo

Dėl iš Vilniaus laiku nepakilusio lėktuvo iš Hurgados grįžtantys turistai mažiausiai 5 valandoms užstrigo Hurgados oro uoste. Iš Vilniaus į šį Egipto kurortą skridęs orlaivis nusileidęs Hurgadoje turėjo iš ten skristi atgal su jau pailsėjusiais lietuviais, tačiau dėl techninių gedimų vos pakilęs iš Vilniaus oro uosto lėktuvas apsuko ratą ir vėl nusileido Vilniuje.

Asociatyvi nuotrauka.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Asociatyvi nuotrauka.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 25, 2017, 4:54 PM, atnaujinta Nov 27, 2018, 2:39 PM

Tuo tarpu Hurgadoje skrydžio į Vilnių laukiantys turistai iš viešbučių buvo išvežti 9 valandą ryto ir informaciją apie techninį lėktuvo gedimą sužinojo iš žiniasklaidos. Daugelis Egipto oro uoste užstrigusių žmonių kėlė pasipiktinimą ir nusivylimą kelionių organizatoriumi, mat jis vangiai teikė informaciją apie tolimesnius veiksmus.

Kaip informavo oro uoste užstrigusi lrytas.lt žurnalistė Gintarė Kami, turistai piktinosi ir maitinimu – laukiantiesiems duota picos ir kolos.

Iš pradžių kelionę organizavusi „Kidy Tour“ pranešė, kad skrydis nukeliamas į 13 val. 30 min. Vėliau skrydį perkėlė į 16 val. 30 min. Tuomet turistams buvo leista imti maistą iš bet kurios kavinės.

Lėktuvas į Vilnių turėjo nusileisti 17 val. 20 min. Tačiau keleiviai į orlaivį pradėti laipinti tik 16 val. 40 min. ir Vilniuje bus tik apie 22 valandą.

„Kai gavome informaciją, kad lėktuvas iš Vilniaus laiku nepakilo, turistai Hurgadoje jau buvo praėję patikros zoną, taigi mūsų gidai jiems galėjo padėti tik susisiekdami telefonu.

Keliautojams buvo išdalinti kuponai, už kuriuos jie galėjo gauti maisto ir gėrimų. Detalesnę informaciją dar aiškinamės su partneriais“, – lrytas.lt sakė „Kidy tour“ atstovė Karolina Kažukauskaitė.

Kaip  pranešė ryte, šeštadienį Vilniaus oro uoste avariniu būdu tūpė lėktuvas, jo nusileidimas buvo sėkmingas.

„Nusileido ir nusileido sėkmingai“, – BNS sakė oro uosto atstovė Agnė Mažeikytė.

Avariniu būdu Vilniuje tūpė „GetJet Airlines“ lėktuvas. Šis orlaivis skrydžiui iš Vilniaus į Hurgadą (Egiptas) pakilo 7 val. 19 min., tačiau dėl pastebėtų nedidelių techninių nesklandumų apsisuko ir sugrįžo atgal į Vilnių.

Oro uosto atstovė nedetalizavo, kokius nesklandumus patyrė lėktuvas. Pasak jos, tai buvo užsakomasis kelionių agentūros skrydis.

167 lėktuvu skridę keleiviai operatyviai persodinti į kitą lėktuvą.

„GetJet Airlines“ vykdomasis direktorius Darius Viltrakis linkęs nesureikšminti įvykio ir, priešingai nei oro uostas, nevadina nusiledimo avariniu.

„Tai nebuvo avarinis nusileidimas – nei kapitonas, nei pilotai neprašė nusileidimo avariniu būdu. Mes pakilome, važiuoklė nepilnai susiskleidė ir kai taip yra, skristi negalima, reikia grįžti“, – LRT televizijai sakė D. Viltrakis.

Pasak oro linijų atstovo, kadangi lėktuvo bakai buvo pilni, jis buvo per sunkus nusileisti ir suko ratus, kad sunaudotų degalus.

„Pati važiuoklė išsiskleidė korektiškai, viskas yra gerai, dėl to nusileidimas buvo normalus“, – kalbėjo jis.

 

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.