Degalinių tinklo reklamos skydeliuose yra ir daugiau V.Aleknos atvaizdų: kitoje nuotraukoje jis pozuoja su A.Saboniu ir plaukike Rūta Meilutyte. Kitoje nuotraukoje prie lenktyninio automobilio šypsosi ir Antanas Juknevičius.
Nieko nestebina, kai žinomi ir daug pasiekę sportininkai reklamuoja kokias nors prekes ar paslaugas, bet ar tai gali daryti Seimo narys? Ar pats politikas žino, kad jo atvaizdas vis kviečia užsukti kavos?
Žinia politiką nustebino
Susisiekus su pačiu Seimo nariu V.Alekna, šis, išgirdęs, kad jo atvaizdas rodomas visiems svetainės lankytojams kaip reklama, buvo nustebęs: „Kažkada draugavome su „EMSI“, bet, kiek pamenu, tai buvo viena nuotrauka, kurioje buvo ir Arvydas (Sabonis. – Aut. past.), ir Rūta (Meilutytė. – Aut. past).“
Paklaustas, kaip vertina faktą, kad minėta fotografija vis dar aktyviai naudojama rinkodaros tikslais, pašnekovas nustebo: „To nežinojau.“
Vėliau su naujienų portalo lrytas.lt redakcija susisiekęs V.Alekna patikino, kad kalbėjosi su degalinių tinklo vadovybe ir šie situaciją aiškinasi. „Jie pažadėjo perskambinti. Nuotraukos senos, darytos prieš kokius 5–6 metus, jose aš atrodau gerokai jaunesnis.
Matyt, naudojamos tos pačios nuotraukos... Tikriausiai jie taip pasielgė savarankiškai“, – svarstė V.Alekna ir pažadėjo pasirūpinti, kad jo atvaizdas nebūtų toliau naudojamas. „Neturėjo tokių dalykų dėti, turėjo atsiklausti“, – sakė jis.
Taip elgtis nerekomenduoja
Seimo Etikos ir procedūrų komisijos pirmininkė Rita Tamašunienė naujienų portalui lrytas.lt sakė, kad toks elgesys Seimo nariui nėra rekomenduotinas.
„Mes rekomendavome, kad nebūtų nuolatinio pobūdžio reklamos. Bet rinkimų metu, kai vyksta kampanija, tada jau negali būti, nes kitaip yra reglamentuojama. O paklausimas buvo ir dėl Viktoro Uspaskicho. Mes rekomendavome, kad nebūtų. Renginio vienkartiniu globėju būti nėra taip blogai, bet nuolat geriau susilaikyti“, – teigė ji.
„Kol kas nebaudžiame, nes dažniausiai VRK nagrinėja finansavimo dalykus“, – sakė R.Tamašunienė.
Kol kas neatsakė
Naujienų portalas lrytas.lt dar trečiadienį bandė susisiekti su degalinių tinklo „EMSI“ atstovais. Susisiekus su „EMSI“ komercijos vadovu Deividu Daujočiu, jis nepanoro į klausimus apie reklamą atsakyti telefonu ir paprašė juos atsiųsti raštu. Klausimus nusiuntus raštu, atsakymų nesulaukta.
Ketvirtadienį pakartotinai paprašius atsakyti į klausimus, atsakymo iki 13 val. nebuvo sulaukta. Be to, minimos nuotraukos ketvirtadienį jau buvo pašalintos iš „EMSI“ puslapio.