Į Klaipėdos policiją moteris kreipėsi tik tuomet, kai sužinojo, kad iš jos sąskaitos banke dingo pinigai. Moteris pasakojo, kad prieš keletą dienų jai paskambino neva finansinius nusikaltimus tiriantis pareigūnas ir pasakė, kad per jos sąskaitą banke plaunami pinigai.
Norėdamas pelnyti moters palankumą jis visų pirma pakvietė ją ateiti į finansinių nusikaltimų tarnybą. Bet, kaip ir tikėjosi, senutė pasakė, kad jai vaikščioti sunku. Tuomet ji padiktavo savo banko kodus.
Policijos pareigūnai nuolat ragina žmones būti apdairiems, aiškina, kad niekas neturi teisės prašyti nurodyti elektroninės bankininkystės kodų ar kitų asmens duomenų. Tačiau nuo telefoninių sukčių nukentėjusių žmonių nemažėja. Dažniausiai, kaip ir šiuo atveju, įkliūva garbaus amžiaus rusakalbiai žmonės.
Tačiau ant sukčių meškerės užkimba ir jaunesni. Lapkritį Klaipėdoje į policiją kreipėsi penki nuo telefoninių sukčių nukentėję klaipėdiečiai. Jie neteko beveik 30 tūkst. litų. Tarp apgautųjų - ir 21 metų vaikinas. Visiems jiems buvo aiškinama, kad per jų banko sąskaitas plaunami pinigai ir prašyta padėti tyrimui.