Lėktuvo katastrofa San Fransiske greičiausiai įvyko ne dėl techninių problemų

Pietų Korėjos keleivinio

Po smūgio į žemę lėktuvo uodega liko ant nusileidimo tako.<br>AP
Po smūgio į žemę lėktuvo uodega liko ant nusileidimo tako.<br>AP
Daugiau nuotraukų (1)

ELTA ir lrytas.lt inf.

Jul 7, 2013, 2:07 PM, atnaujinta Mar 4, 2018, 8:46 PM

Per nelaimę šeštadienį, Pietų Korėjos transporto ministerijos duomenimis, žuvo dvi paauglės iš Kinijos, 182 žmonės buvo sužeisti. Iš viso orlaivyje buvo 291 keleivis ir 16 įgulos narių. Anot ministerijos, iš Seulo skridęs lėktuvas leisdamasis San Fransiske galu rėžėsi į tūpimo taką ir tada nuslydo į kairę. Abu žuvę keleiviai sėdėjo galinėje lėktuvo dalyje.

„Asiana“ bendrovės vadovas sakė, kad pilotai nelaimės signalo nepasiuntė. Vieno jų skraidymo patirtis buvo 10 000, kito - 9 000 valandų. „Mūsų pilotai griežtai laikosi skrydžio taisyklių“, - pabrėžė jis.

Televizijos ir interneto vaizduose buvo matyti, kad nuplėštas lėktuvo galas ir važiuoklė. Ant korpuso gulintis iš dalies išdegęs lėktuvas buvo apsuptas mažiausiai šešių ugniagesių automobilių. Iš oro darytos nuotraukos rodo, kad liepsnos sunaikino beveik visą stogą ir keleivių zoną. Ugnį pavyko užgesinti.

JAV transporto saugumo tarnyba (NTSB) į San Fransiską nusiuntė ekspertus. Atsakydamas į klausimą, ar tai galėjo būti piloto klaida, tarnybos vadovė Debbie Hersman sakė, kad šiuo metu „neatmetama nė viena galimybė“.

Pradžioje esą turi būti surinkti faktai ir tada daromos išvados. Federalinio tyrimų biuro (FTB) atstovas sakė, kad šiuo metu nėra duomenų, kad tai galėjo būti teroristinis išpuolis.

JAV prezidentas aukų artimiesiems pareiškė užuojautą ir pareiškė esąs su jais savo „mintimis ir maldomis“, pranešė Baltieji rūmai.

Oro uostas pradžioje buvo uždarytas. Šiek tiek vėliau vėl leista naudotis dviem iš keturių pakilimo ir nusileidimo takų. Laikinai buvo uždaryti ir netoliese esantys greitkeliai.

„Boeing 777“ yra vienas labiausiai naudojamų ilgojo nuotolio lėktuvų pasaulyje. Jis dažnai vykdo tarpžemyninius skrydžius, nes gali nenusileisdamas skristi 12 ar daugiau valandų.

„Asiana“ po „Korean Air“ yra antroji pagal dydį Pietų Korėjos oro bendrovė ir „Star Alliance“ narė.

„Asiana“ turi 12 „Boeing 777-200“ tipo lėktuvų, kurių kiekvienas gali skraidinti apie 300 keleivių. Ir šie lėktuvai, ir ši oro bendrovė ekspertų vertinami kaip labai saugūs.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.