Neregėta afera Lenkijos „Biedronkoje“ – prabangias prekes žmonės šlavė veltui

Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų. Tris tūkstančius parduotuvių turintis didžiausias prekybinis šalies tinklas „Baltosios nakties“ išpardavimų akciją surengė praeitą savaitgalį.

 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>lrytas.lt nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>lrytas.lt nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br> Zuma Press/Scanpix nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br> Zuma Press/Scanpix nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>A.Srėbalienės nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>A.Srėbalienės nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>R.Butrimo nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>R.Butrimo nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>D.Umbraso nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>D.Umbraso nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>D.Umbraso nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>D.Umbraso nuotr.
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>Domantas Umbrasas
 Lietuvių pamėgtas Lenkijos parduotuvių tinklas „Biedronka“ per išpardavimų nakties akciją žioplai prarado keliasdešimt milijonų eurų.<br>Domantas Umbrasas
Daugiau nuotraukų (9)

Specialiai lrytas.lt, Varšuva

May 1, 2020, 1:18 PM, atnaujinta May 3, 2020, 12:25 AM

Visą naktį vykusi akcija sulaukė neregėto dėmesio. Manoma, kad dėl vieno programuotojo klaidos pirkėjai galėjo prekes įsigyti žymiai pigiau. Per akciją tie klientai, kurie pirko dvidešimt prekių, tris pigiausias galėjo gauti nemokamai.

Tačiau dėl įsivėlusios kompiuterinės klaidos kasose nemokamai buvo įskaičiuojamos trys brangiausios prekės. Dėl to kai kurie asmenys pirko septyniolika niekučių ir tris dulkių siurblius už pastaruosius nieko nemokėdami.

Be elektroninės buitinės technikos išpirkti buvo ir rūbai, didelės kavos bei skalbimo miltelių pakuotės. Apsidžiaugę tokia parduotuvės klaida kai kurie pirkėjai ėmė skambinti giminaičiams bei draugams, liepdami keltis iš lovų ir skubiai vykti apsipirkti į „Biedronką“.

Bijodami demaskavimo tokie pirkėjai dažniausiai už prekes mokėdavo savitarnos kasose. Kai kurie asmenys visą naktį vyko apsipirkti iš vienos parduotuvės į kitą, o buvo ir tokių, kurie visomis šeimomis siaubė „Biedronkas“.

Viena pirkėja socialiniame tinkle „Instagram“ pasigyrė, kad už keturis eurus įsigijo prekių, turėjusių kainuoti šešis šimtus eurų. „Biedronkos“ savininkus, Portugalijos koncerną „Jeronimo Martins“ labiausiai papiktino tai, kad klaidą supratusios kasininkės puolė skambinti ne firmos vadovybei, bet giminaičiams, liepdamos šiems bėgti apsipirkti.

Tinklapio „onet.pl“ teigimu, kai kuriose parduotuvėse brangias prekes veltui graibstė net jų direktoriai.

Rekordinius nuostolius patyrę koncerno savininkai norėtų per teismą atgauti žioplai prarastus milijonus ir nubausti nesąžiningus pirkėjus.

Ekspertai teigia, kad nesąžiningus klientus galima atsekti pagal video įrašus bei apsipirkimui naudotas bankines ir lojalumo korteles. Tačiau į teismą koncerno šeimininkai kol kas nesikreipia, nes greičiausiai baiminasi, kad teks atleisti pusę įmonės darbuotojų, susigundžiusių nesąžiningai pasipelnyti.

Be to, bijoma, kad bylinėjimasis su klientais gali pakenkti prekybos tinklo įvaizdžiui ir turės dar blogesnių pasekmių. Aistras padidino ir Vartotojų bei konkurencijos tarnybos direktorius Tomasz Chrostny.

Pastarasis pareiškė, jog „Jeronimo Martins“ negali bausti „Biedronkos“ darbuotojų, nes šie apsipirkimo metu tapo paprastais pirkėjais, kurie nėra atsakingi už vadovybės klaidas. Tokį tvirtinimą sukritikavo teisininkai, priminę, kad įstatymai Lenkijoje draudžia darbuotojams apgaudinėti darbdavį, lobti šio sąskaita bei neatsakingai naudotis jo turtu.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.