Tai jau antroji mažiau nei per šešis mėnesius įvykusi šio modelio lėktuvo katastrofa. Praėjusių metų spalio mėnesį „Lion Air“ lėktuvas sudužo Javos jūroje ir pražudė 189 žmones.
Lėktuvas iš radarų dingo praėjus 13 minučių po pakilimo iš Džakartos oro uosto. Manoma, kad „Ethiopian Airlines“ lėktuve buvo kilę bėdų dėl greičio matuoklio ir atakos kampo jutiklių.
Sudužęs „Lion Air“ lėktuvas irgi susidūrė su šia problema. Jutikliai neteisingai nustatė orlaivio poziciją ir jo priekį smukdė žemyn.
„Ethiopian Airlines“ lėktuvas turėjo skristi iš Etiopijos sostinės Adis Abebos į Kenijos sostinę Nairobį, bet ryšys su juo dingo praėjus vos 6 minutėms po pakilimo. Lėktuvo pilotas buvo patyręs, ore praleidęs daugiau nei 8 tūkst. valandų.
Lėktuvas nukrito Etiopijoje, netoli Debre Zejito (Bišoftu) miesto. Žuvo visi lėktuvu skridę asmenys. Po nelaimės paaiškėjo, kad lėktuve buvo 35 šalių piliečiai.
Daugiausia tarp aukų buvo Kenijos gyventojų – 32. Jungtinių Tautų atstovai teigė, kad mažiausiai 21 orlaiviu skridęs asmuo buvo susijęs su jų organizacija.
Po tragedijos dauguma šalių uždraudė jų oro erdvėje skristi „Boeing 737 MAX 8“ modelio ir į jį panašaus „Boeing 737 MAX 9“ tipo lėktuvams. Antradienį Siatle turėjo įvykti bandomasis JAV lėktuvų gamintojo naujojo modelio „Boeing 777X“ skrydis, bet premjera dėl tragedijos Etiopijoje buvo atidėta.
Kompanija „Boeing“ taip pat patyrė didelių nuostolių: kovo 1-ąją viena jos akcija kainavo 440 dolerių (389 eurus), o kovo 15-ąją kaina jau buvo nukritusi iki 380 dolerių (335 eurų).
Jie turėjo dalyvauti pirmadienį Nairobyje vykusiame renginyje, skirtame aplinkos apsaugai. Daugumos aukų artimieji apie jų tragišką žūtį sužinojo atvykę į Adis Abebos oro uostą.
Incidento vietoje viena moteris žėrėsi sau į veidą žemės saujas – ji verkė šaukdama, kad iš jos vyro teliko dulkės. Sudužimo vietoje rastos lėktuvo juodosios dėžės netrukus buvo nusiųstos ištirti į Prancūziją.