EUROLYGA 2023

Incidentas po mačo Prienuose apnuogino skylėtus LKL nuostatus

„Sirgaliai – visada už mus, o mes – už juos“, – sakė Steponas Babrauskas. Vilniaus „Lietuvos ryto“ kapitonas užstojo komandos gerbėjus, kai po sekmadienio mačo Prienuose su „Tonybet“ salėje kilo konfliktas su vietos apsaugininkais.

S.Babrauskas net susikibo su vienu apsaugos vyrų. Tiesa, žodinis konfliktas greit nuslopo
S.Babrauskas net susikibo su vienu apsaugos vyrų. Tiesa, žodinis konfliktas greit nuslopo
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Feb 10, 2014, 8:26 PM, atnaujinta Feb 16, 2018, 11:43 AM

Kaip jau ne kartą yra buvę, „Lietuvos ryto“ gerbėjai po pergalės uždegė raudonus fakelus. Apsaugininkai, atrodo, to laukė, bet nespėjo sutrukdyti ir tada karštligiškai puolė atiminėti fakelų.

Juos iškėlusius Vilniaus ekipos sirgalius pridengė bičiuliai. Raminti abiejų pusių ėmėsi ir S.Babrauskas, kuris dar buvo likęs prie aistruolių po to, kai su komandos draugais padėkojo už palaikymą.

Krepšininkas net susikibo su vienu apsaugos vyrų. Tiesa, žodinis konfliktas greit nuslopo, nors Prienų arenoje dar ilgai kaukė gaisro signalizacijos sirena ir garso įrašas ragino sirgalius palikti salę.

„Manau, apsauga reagavo neadekvačiai. Na, sirgaliai uždegė savo fakelus, būtų palaikę keliolika sekundžių ir viskas, – sakė S.Babrauskas. – Bet apsaugininkai puolė jų atiminėti. Kas iš to? O juk apsaugos darbas pirmiausia – neleisti įsinešti tokių daiktų į salę. Sirgaliai visame pasaulyje elgiasi panašiai, tačiau čia ir yra apsaugos profesionalumo klausimas – kaip laiku imtis prevencijos, o ne blaškytis pavėluotai. Daugybę metų tas kartojasi ir nuolat įvairiuose miestuose kyla nesusipratimų. Gal vis dėlto kažkaip įmanoma sutvarkyti, kad jokios pirotechnikos į salę niekas neįsineštų?“

Lietuvos krepšinio lyga (LKL) pirmadienį atsiuntė „Lietuvos ryto“ klubui perspėjimą, kad pasikartojus panašiam sirgalių elgesiui jie nebus nemokamai įleidžiami į komandos rungtynes svečiuose. Pagal LKL nuostatus, 20 kiekvienos ekipos gerbėjų gali be bilietų patekti į kiekvieną išvykos mačą.

Tie patys LKL nuostatai sako ir ką kita. Punktas 15.7 skelbia: „Atsakomybė už incidentus, prevencinių apsaugos priemonių nebuvimą arba jų nepanaudojimą tenka šeimininkų klubui, kuriam taikomos drausminės sankcijos“.

Jeigu to dar maža, yra tarsi beveik pažodžiui nuo 15.7 nurašytas punktas 29.5: „Atsakomybė už incidentus, susijusius su žiūrovų elgesiu, prevencinių apsaugos priemonių nebuvimą ar jų nepanaudojimą tenka šeimininkų klubui, kuriam taikomos drausminės nuobaudos“.

Tiesa, punktas 29.6 teigia: „Klubai privalo užtikrinti, kad juos palaikantys žiūrovai susilaikytų nuo nesportiško ar kitokio netinkamo elgesio iki rungtynių, rungtynių metu ar po rungtynių. Už žiūrovų nesportišką ar kitokį netinkamą elgesį sankcijos gali būti taikomos atitinkamam klubui“.

„O kaip tą realiai įgyvendinti? – retoriškai klausė „Lietuvos ryto“ klubo direktorius Martynas Purlys. – Esu įsitikinęs, kad nei mes, nei, tarkim, Kauno „Žalgiris“ ar Klaipėdos „Neptūnas“ nėra pajėgus atsakyti už kiekvieną savo gerbėjo nuotaiką ir elgesį. Mes kalbamės su savo sirgalių grupuočių lyderiais, norime, kad palaikymas neperžengtų ribų ir normų, bet tikrai neįmanoma šimtu procentų sukontroliuoti kiekvieno fano veiksmus ir jo pasirenkamą komandos palaikymo būdą“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.