Šimtą metų rengiamame turnyre vasario 2-ąją sužaistos 54-osios „Super Bowl“ finalo rungtynės. Rūbų ir atributikos kompanijos šioms rungtynėms paruošė milžinišką skaičių kepuraičių, marškinėlių ir kitų rūbų, kuriuos puošė abiejų komandų logotipai.
Didelė dalis atributikos kuriama būtent finalo nugalėtojui, tam, kad per apdovanojimų ceremoniją čempioniškais marškinėliais galėtų pasipuošti tiek komandos nariai, tiek sirgaliai.
Vis dėlto pralaimėjusios komandos atributika taip ir nebūna išleista viešam vartojimui, tad „San Francisco 49ers“ sirgaliai taip ir neišvydo specialios komandos atributikos, kurią puošė čempioniška simbolika. Tiesa, kompanijos, nenorėdamos švaistyti ir išmesti jau sukurtų rūbų, juos skiria nevyriausybinėms organizacijoms visame pasaulyje.
Iki 2015 metų nevyriausybinė organizacija „World Vision“ gaudavo didžiąją dalį atributikos, kurią sudarydavo rankšluoščiai, kepurės, marškinėliai ir kiti rūbai. „Wolrd Vision“ organizacija turėdavo paskirstyti gautus rūbus pagal poreikį įvairioms šalims.
Dažniausiai rūbai siunčiami į ekonomiškai silpnas valstybes: Mongoliją, Rumuniją, Armėniją, Ruandą, Malį ir kt.
Anot CNN, šiuo metu įvairi atributika atitenka daugybei organizacijų, kurios ją paskirsto labdaros forma.
Organizacija „Good360“ yra atsakinga už tai, kad produkcija negrįžtų į JAV rinką.
Praėjusiais metais nevyriausybinės organizacijos įvairioms valstybėms paskirstė atributikos už daugiau nei 300 mln. JAV dolerių.