Per 16 dienų trukusį oficialų kelionės vizitą, Meghan pakeitė net 41 drabužių derinį ir pademonstravo bene 74 dizainerių kūrinius. Ir, kol vizito šalis tikisi, kad atvykę svečiai pademonstruos kuo daugiau autentiškų dizainerių kūrinių, tai buvo puiki galimybė išplaukti į plačius vandenis ir kaikuriems Didžiosios Britanijos kūrėjams.
Tačiau mados ekspertai atkreipė dėmesį, kad Didžiosios Britanijos madai kunigaikštienė skyrė itin mažai dėmesio – iš 74 dizainerių angliški buvo vos 20. Jų vilkėtų drabužių, avalynės ar aksesuarų kaina siekia kiek daugiau nei 120 tūkst. eurų.
25 skirtingi kūrėjai buvo iš Jungtinių Amerikos Valstijų. Nieko keisto, jų kūrybą Meghan pamėgusi labiausiai.
Garsenybių stilistas Lucas Armitage'as žurnalui „Femail“ kalbėjo, kad Meghan kaip ir nepasinaudojo galimybe tarsi neakivaizdžiai įsiteikti savo naujai gyvenamai šaliai ir su kaupu išnaudoti britų dizainerius.
„Kartais atrodo, kad Jungtinės Karalystės mada ištikta nesibaigiančios krizės. Jei atkreiptume dėmesį, kad pastaruoju metu duris užveria net ir galingiausios madingų prekės ženklų drabužių parduotuvės. Juk ne paslaptis, kad Meghan, kaip ir Catherine Middleton, turi galią populiarinti drabužius. Taigi aš vertinčiau tai kaip praleistą galimybę pakelti britų mados rinką“, – kalbėjo stilistas.
Meghan vilkėjo tokius garsius prekės ženklus, kaip prancūziškasis „Dior“ ar „Givenchy“, amerikietiškieji „Oscar de la Renta“, „Stuart Weitzman“, britų „Stella McCartney“, „Jimmy Choo“.