Dizainerės L. Larionovos sukurti rūbai - vyriškam vyrui

Į vyriškų drabužių madą įsisprausti bandanti vilnietė Lilija Larionova (33 m.) dizaineriams ruošiasi sudaryti rimtą konkurenciją.

Daugiau nuotraukų (1)

Ligita Valonytė

Mar 20, 2013, 8:27 AM, atnaujinta Mar 9, 2018, 4:26 PM

Jos sukurtus rūbus turėtų rinktis vyriški vyrai, nes, kaip pastebėjo dizainerė, neretai vyrams kuriama mada pastaruoju metu pabrėždavo stipriosios lyties moteriškumą. „Laukiu atgarsių – įdomu, kaip klientai ir vyrišką madą kuriantys kolegos priims mano darbą“, - smalsumu netveria festivalyje „Mados infekcija“ šį savaitgalį naują kūrybos liniją pristatysianti L. Larionova.

Dizainerė šio bandymo nevadina kūrybos posūkiu, nes po mėnesio su kolega Egidijumi Rainiu ji pristatys moterims skirtą 2013-2014 metų rudens ir žiemos kolekciją.

L. Larionova neslėpė, kad „Mados infekcija“ jai buvo proga sukurti vyrišką kolekciją. Jai senokai buvo kilusi tokia idėja, tačiau jai įgyvendinti anksčiau nepasitaikė progos.

Tik dabar atėjo laikas, kai L. Larionova ryžosi debiutuoti vyriškų rūbų mados ringe: „Kaip tik buvo tinkamų audinių vyrų drabužiams siūti.“

Dizainerė festivalio podiumui pasiūlys 2013-2014 metų rudens ir žiemos vyriškų rūbų kolekcijos „State Trooper/White horses“ (liet. miesto patruliai/balti žirgai) 2013-2014 metų prêt-a-porter rudens žiemos 25 modelius.

Tai – šilta kolekcija, kurioje bus nemažai paltų, kelnių, kostiumų, megztinių, sluoksniuotų drabužių.

Šie rūbai – iš vilnonių audinių, megzto trikotažo, bus ir dirbtinio kailio detalių.

Dizainerė kūrė drabužius, kuriuos vilkėdami vyrai jaustųsi patogiai. Tai – miesto stiliaus rūbai.

Kiekvienas kostiumas pasakoja savo istoriją – ji užšifruota detalėse ir elementuose. Specialiai šiai kolekcijai grafinius piešinius, vaizduojančius baltą arklį, sukūrė grafikai Agnė ir Kęstutis Lasinskai.

Trikotažinius megztinius būtent ir puoš balto žirgo aplikacijos.

„Šis piešinys neturėtų sukelti neigiamų emocijų. Piešinio nereikėtų suprasti tiesmukai“, - apie balto arklio simbolį, kuris dažniausiai siejamas su daugiadieniu girtavimu, užsiminė mados kūrėja.

Baltas arklys – alegorija. Sumanymas – nestandartinis. Baltą arklį kūrėja lygina su balta varna, kuri minioje išsiskiria.

Baltas arklys siejamas su išskirtinumu ir vyriškumu. „Mano didžiausias noras buvo sukurti tikrai vyrišką kolekciją, o nesumoteriškėjusią“, - pabrėžė dizainerė.

L. Larionova neapibrėžė, kokio amžiaus vyrui skirti jos rūbai. Jos kolekcijos stilistika galėtų patikti ir jaunam, ir brandžiam vyrui.

„Neturėjau konkretaus kūrybos idealo. Kurdama drabužių modelius įsivaizdavau tokį vyrą, kokį norėčiau matyti šalia savęs“, - kvatodama patikino L. Larionova.

Ši dizainerė „Mados infekcijoje“ dalyvaus trečią kartą. Šiame festivalyje ji debiutavo prieš dešimt metų būdama studentė.

„Mados infekcijoje“ ji dalyvauja be savo kūrybos partnerio E. Rainio: „Kolekcijas mes kuriame atskirai, tik kartu pristatome. Artimiausiu metu kartu savo darbus pristatysime jau po mėnesio.“

L .Larionova tikina, kad vienu metu kuriant ir vyriškus, ir moteriškus drabužius jai nebuvo sunku persiorientuoti braižant eskizus: „Modelių kūrimas – ne tas pats, kas kalbų mokymasis. Kalbant angliškai ir staiga pradėti kalbėti vokiškai būtų sudėtinga, nes painiotųsi žodžiai. Kolekcijos buvo sumanytos anksčiau. Jau buvo pradėta ir moteriška kolekcija, todėl vyriška buvo kuriama paraleliai.“ 

Juk daugelis dizainerių per sezoną pristato dvi kolekcijas: ir moterims, ir vyrams arba mišrią. L. Larionova norėjo atskirti kolekcijas.

„Ateityje stengsiuosi per metus sukurti bent vieną kolekciją vyrams. Man nebuvo sunku jiems kurti, nes nepradėjau nuo nulio – praeityje esu sukūrusi keletą modelių. Tad šįkart sunkiau buvo persiorientuoti siuvimo komandai, kuri pratusi siūti moteriškus drabužius, o dabar staiga naujovė – kitos proporcijos, kitos linijos, užsegimai į kitą pusę“, - apie kūrybos užkulisius pasakojo L. Larionova.

Dizainerė tikino į vyrišką madą nėrusi ne dėl to, kad ta niša būtų buvusi laisva. „Ji nėra nei laisva, nei galutinai užpildyta. Lygiai taip pat yra ir moteriškoje madoje. Kiekvienas dizaineris turi savo kūrybos liniją ir pritraukia savo gerbėjus“, - įsitikinusi L. Larionova.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.