Bene didžiausia lapkričio pradžioje Madride vykusio kolekcijos pristatymo staigmena tapo ant vieno įspūdingiausių miesto pastatų – Cibelės rūmų – atidengta 19 metrų aukščio C.Ronaldo nuotrauka.
„Futbolas ir mada yra dvi mano gyvenimo aistros ir aš jau ne vienerius metus norėjau sukurti savo prekės ženklą. Dirbdamas kartu su Richard Chai turėjau galimybę išlaisvinti savo kūrybinį polėkį. Man patiko kiekviena bendradarbiavimo akimirka, pradedant spalvų ir dizaino parinkimu, baigiant įvairių stilių apatinių drabužių išbandymu ant savęs. Didžiuojuosi, kad ši kolekcija bus pristatyta visame pasaulyje“, – sakė C.Ronaldo.
Cristiano Ronaldo – itin populiarus sportininkas, tapęs ne tik futbolo, bet ir stiliaus žvaigžde. CR7 apatinių drabužių kolekcija – tai pirmasis jo žingsnis kuriant savo prekės ženklą, iki šiol C. Ronaldo buvo tokių žinomų mados namų kaip „Emporio Armani“ veidas.
Kartu su C.Ronaldo CR7 kolekciją kūrė žinomas Niujorko dizaineris Richard Chai. 2010 metais Amerikos mados dizaino tarybos (CFDA) „Metų dizaineriu“ drabužių vyrams kategorijoje pripažintas R. Chai anksčiau dirbo su tokiais prekių ženklais kaip „Marc Jacobs“, „Donna Karan“ ir „Armani Exchange“.