2009-aisiais Aleksandras Rybakas laimėjo konkursą užkariavęs gerbėjų širdis paprastumu. Atsakymo, kas lemia sėkmę šiame konkurse, neturi niekas, tačiau paneigti, kad atlikėjų kostiumai pasirodymo kokybei turi didelę įtaką, būtų sunku.
Šalyje žinomas dizaineris ir kostiumų dailininkas Aleksandras Pogrebnojus šiuo požiūriu sutiko išsakyti savo nuomonę. Pasak Aleksandro, sceninis įvaizdis yra labai svarbi pasirodymo dalis, tačiau svarbiausia – atlikėjo charizma ir spinduliuojama energija.
„Nežinau, ar labai etiška aptarinėti Lietuvos atstovų „Eurovizijoje“ stilių, nes ir patys dalyvavome šiame cirke – kūrėme kostiumus grupei „4FUN“, kuri atstovavo Lietuvai „Eurovizijoje“ 2007-aisiais Helsinkyje.
Vis dėlto bandau. Mano įsitikinimu, nė vieno iš dalyvių sceninis įvaizdis nelėmė didesnės sėkmės ar visiško fiasko šiame konkurse. Tačiau išskirčiau jaunuolį su berete ir megztiniu, sukūrusį kažkokį mistinį „ramtadrylia“ stilių, – jam šis kostiumas tikrai nepadėjo.
Šiame konkurse lemia ne sceninis įvaizdis, o daina ir atlikėjo žavesys. Nors „LT United” stilius man atrodė be jokio „cinkelio“, netgi nuobodus, atlikėjų charizmos ir patirties kokteilis davė iki šiol kol kas geriausią rezultatą, – svarstė A. Pogrebnojus. – Esu visiškai įsitikinęs: jeigu į „Eurovizijos“ sceną išeitų Selas (net ir užsidėjęs tas savo baisiai nutįsusias, lyg iš Napoleono kareivio, sušalusio prie Maskvos, pavogtas žalio pelėsio spalvos kelnes), jis užimtų gana aukštą vietą.
Žavingo atlikėjo siunčiamus signalus žmonės atkoduoja ir priima, o kitų dainos ir įvaizdis skrieja kaip kokia pasiklydusi kometa tolyn už saulės sistemos ribų, nors ir turi didelę šviečiančią uodegą.“
„Pats pasidžiaugti galiu bent tuo, kad šis konkursas buvo turbūt vienintelė galimybė aplenkti garsų prancūzų dizainerį Jeaną Paulį Gaultier. Jo aprengti prancūzai „Eurovizijoje“ liko 22 vietoje, mums su grupe „4FUN” už nugaros. Triskart valio!” – džiaugsmingai apibendrino dizaineris.