„Kaip „Dior" Pogrebnojaus idėjas kopino arba didžiojo mados brolio akis mus stebi.
Na, pasirodo mados industrija dar gali nustebinti ir gerokai prajuokinti: Kvatoju balsu, nes nepraėjo net 6 mėnesiai po naujausios mano kolekcijos „Heart of the Cave” pavasaris – vasara 2017 pristatymo, kurioje pagrindinė idėja - svarbiausias motyvas buvo priešistorinių žmonių piešiniai urvuose ir štai praeitą savaite tik Bac!
„Dior" mados namai parodo kolekciją „DIOR CRUISE 2018", kurioje aiškiai matomos labai jau panašios idėjos ir motyvai. 100 metų mados kūrėjai menu urvuose nesidomėjo ir staiga toks netikėtas „sutapimas“. Gal jūs pasakysit „idėjos sklando ore”, bet jau seniai neesu toks naivus, ypač žinant socialinių tinklų sklaidą... Kaip kažkada pasakė mūsų spaudos atstovas Paryžiuje: „Jeigu tokie mados gigantai naudoja ir transformuoja jūsų idėjas ...esat - teisingam kelyje!“