Šįkart Italijos kūrėjai liko ištikimi klasikai ir nusprendė mintimis šiek tiek grįžti į praeitį. Ant podiumo netrūko drabužių, primenančių aštuntąjį – dešimtąjį dešimtmečius.
Per visą šį laikotarpį dizaineriai sukūrė ir pristatė ne tik Italiją garsinančius, bet ir visame pasaulyje žinomus prekės ženklus, tokius kaip „Armani“, „Dolce & Gabbana“, „Versace“, „Prada“, „Max Mara“, „Fendi“, „Moschino“, „Gucci“. Visi jie ir dar daugelis kitų parodė, kuo siūlys vilkėti 2018–2019-ųjų rudenį ir žiemą.
Daug kalbų sukėlė „Gucci“ mados namai. Jų dizaineris Alessandro Michele Milano mados savaitės žiūrovams pristatė margą, kitų kultūrų elementais puoštą kolekciją. Bet labiausiai apkalbėti buvo modeliai, nešini dirbtinėmis savo pačių galvomis ir skeletais. Šis dizainerio sumanymas nustebino ir sujaudino mados gerbėjus visame pasaulyje. Pats A.Michele teigė, kad savo kolekcija jis norėjo reprezentuoti patį kūrybos procesą. Anot jo, šou ant podiumo buvo tarsi laboratorija, kuri sukasi dizainerio galvoje.
„Dolce & Gabbana“ negailėjo žaismingumo. Kolekcijoje buvo gausu spalvotų kailių, masyvių aksesuarų bei madingų detalių. Veliūrinės kelnės puoštos juostelėmis, spalvotos bei gėlių kompozicijos, zebro rašto drabužiai – šioje kolekcijoje daugiausia dėmesio patraukė ekspresyvūs ir jaunatviški dizainerių dueto kurti deriniai.
Giorgio Armani kolekcija šį kartą buvo blankesnė, tačiau pilna elegancijos. Dėl pasirinktų medžiagų – tokių kaip veliūras – kolekcija dvelkė prabanga. Pompastiškos raštuotos suknelės, pailginti švarkai – visa tai prikaustė ne vieno dėmesį.
Garsioji Miuccia Prada šiemet ant podiumo pateikė kontrastų: moteriškumą derino su feminizmu, masiškumą – su individualumu, ryškumą – su tamsa. Šioje kolekcijoje „Prada“ išsaugojo ryškias spalvas bei siluetus, jiems suteikė sportiškumo ir kiek išdraikyto įvaizdžio, suderinto su neoninėmis spalvomis.
Aptarė madą religijoje
Per Milano mados savaitę Vatikane Donatella Versace ir „Vogue“ redaktorė Anna Wintour apžiūrėjo parodą, kurią ketinama gegužę atidaryti Metropoliteno meno muziejuje Niujorke. Tai bus didžiausia ekspozicija, kurioje pirmą kartą už Vatikano ribų bus galima išvysti vertingiausius Siksto koplyčios zakristijos lobius.
Vatikano kultūros ministras kardinolas Gianfranco Ravasi su mados guru juokavo, kad apsirengimas – materiali būtinybė bei simbolinis ženklas, aprašytas net Ievos ir Adomo istorijoje. „Dievas pats buvo susirūpinęs, kaip aprengti savo kūrinius“, – sakė G.Ravasi.
Kartu su popiežiaus lobiais muziejuje bus pristatyti ir garsių dizainerių religiniais motyvais kurti drabužiai.