„Pranešame, kad nesumokėjote už elektros energiją 245,18 litų.“ Toks bendrovės „Lesto“ priminimas gerokai sujaudino kauniečius Eleną ir Praną Puišius. Suma pensininkams – nemaža.
Sąžiningai už elektros energiją mokantys kauniečiai griebė tikrinti atsiskaitymo knygelių, kuriose prisegti mokėjimo už paslaugas kvitai.
Žinia pensininkus pribloškė
Knygelės – dvi: P.Puišio vardu – už sode, E. Puišienės vardu – už bute Šilainiuose suvartotą elektrą. Vartotojo adresas – tas pats.
Peržiūrėję mokėjimus, senyvi žmonės savo klaidų nerado. Jie prisiminė vienintelį kartą, kai pavėlavo pranešti apie sode sunaudotą elektrą. Tačiau rugpjūtį, vos į mobiliojo ryšio telefoną atkeliavus primenančiai žinutei, susičiupęs P.Puišys sumokėjo per vasarą susidariusią sumą ir jautėsi ramus.
Tad spalio pradžioje į žmonos mobilųjį telefoną atkeliavusi žinutė apie skolą buvo it perkūnas iš giedro dangaus.
Išsiuntė ne tą knygelę?
Vartydami knygeles kauniečiai pastebėjo, kad P. Puišiui išduota atsiskaitymo knygelė yra Kauno regiono, o štai E. Puišienei bendrovė paštu yra atsiuntusi Vilniaus regiono atsiskaitymo už elektrą knygelę. Dėl to kažkada stebėjosi ir mokesčius priimantys darbuotojai.
Gal ne ta knygelė ir buvo nesusipratimo priežastis? Gal E. Puišienės sumokėti pinigai nukeliavo į sąskaitą kitame mieste? Juk regionų kodai – skirtingi.
Atsakyti į šiuos klausimus būtų galėję bendrovės klientų aptarnavimo centro darbuotojai, kvietę vartotojus atvykti su abiem knygelėmis. Tačiau sunerimę E. ir P. Puišiai pirmiausia kreipėsi į „Laikinosios sostinės“ redakciją.
Būgštaudami, kad netektų mokėti nebūtos skolos, pensininkai nenorėjo „Lesto“ darbuotojams į rankas atiduoti knygelių su visais jų mokėjimų įrodymais.
Klaidą pasirengę ištaisyti
Pensininkų įsitikinimą, jog klaidą padarė bendrovė „Lesto“, patvirtino ir bendrovės atstovo Ernesto Naprio komentaras.
„Tikėtina, kad situacija susidarė dėl E.Puišienės pervestų įmokų naudojant neteisingą vartotojo kodą. Šiuo metu bendrovė klientės pervestas įmokas priskyrė teisingam vartotojo kodui.
„Lesto“ dar aiškinasi nesusipratimo priežastis. Tikėtina, jog per klaidą vartotojai paštu buvo išsiųsta netinkama atsiskaitymo knygelė su klaidingu vartotojo kodu.
Taip nutinka itin retai – per keletą pastarųjų metų tai pirmas toks atvejis“, – „Laikinajai sostinei“ tvirtino „Lesto“ atstovas.