Naujasis „Air Lituanica“ vadovas E. Zubrus: „Tikimės tapti baziniu vežėju“

Pilotų ieškos Lietuvoje

„Air Lituanica“ planuoja pradėti skraidyti šių metų birželį.
„Air Lituanica“ planuoja pradėti skraidyti šių metų birželį.
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Feb 7, 2013, 5:30 PM, atnaujinta Mar 12, 2018, 9:39 AM

Buvęs užsakomųjų skrydžių bendrovės „FlyLAL Charters“ (dabar „Small Planet Airlines“) ir įmonės „Agrowill“ vadovas prie naujos aviacijos įmonės vairo stojo prieš savaitę.

Jau aišku ir kas vadovaus komercijos skyriui - į šį postą paskirtas Simonas Bartkus. Tokias pat pareigas iki šio sausio pabaigos S. Bartkus ėjo Tarptautiniame Vilniaus oro uoste.

Pilotų ieškos Lietuvoje

Jau suburti už skrydžių saugą ir technikos reikalus atsakingi specialistai. Kaip lrytas.lt sakė E. Zubrus, visi jie - patyrę savo srities atstovai, ne vienas jų dirbęs oro bendrovėje „FlyLAL“, „AirBaltic“ ar techninės priežiūros centruose Lietuvos oro uostuose.

Jų kompetenciją vertins Civilinės aviacijos administracija (CAA), kuri šiuo metu svarsto „Air Lituanica“ prašymą suteikti oro vežėjo pažymėjimą.

Pilotų ir stiuardų atranką „Air Lituanica“ ketina rengti tuomet, kai gaus oro vežėjo pažymėjimą. Maksimalus terminas, per kurį CAA turi pateikti savo atsakymą, - 90 dienų. E. Zubrus viliasi, kad tai pavyks padaryti greičiau - iki balandžio.

„Esu tikras, kad pilotų rasime Lietuvoje, juolab tie, kurie dabar dirba užsienyje, yra pareiškę norą grįžti namo“, - sakė E.Zubrus.

Naujai oro bendrovei, kuri veiklos pradžiai nuomosis 2 orlaivius, ieškos 20 įgulos narių. Iš viso įmonė iki birželio planuoja sukurti 75 darbo vietas.

Braižo skrydžių žemėlapį

Amsterdamas, Berlynas, Miunchenas, taip pat Kijevas, Sankt Peterburgas, Hamburgas, Tbilisis - tokiomis kryptimis ketina iš Lietuvos oro uostų skraidyti naujoji oro bendrovė.

Nors, pasak E. Zubraus, naujokė „Air Lituanica“ neketina konkuruoti su mūsų šalies oro uostų senbuvėmis, vis dėlto svarstoma ir apie skrydžius į Briuselį, Londoną, Maskvą, Stokholmą - šiomis kryptimis jau skraido kitos bendrovės.

„Keleivių Maskvos krytimi skaičius auga 30 procentų, tad vietos yra ir kitiems“, - aiškino E. Zubrus.

Be to, į Londoną ir Briuselį skraidina žemų sąnaudų bendrovės, o daliai keleivių ne visuomet tai tinka.

Kiek vėliau „Air Lituanica“ svarstys ir dėl skrydžių į Prahą, kurių neliko iš Vilniaus oro uosto pasitraukus „Czeck Airlines“.

Kiek krypčių kils „Air Lituanica“ lėktuvai, oro bendrovė žada pranešti balandį.

Skiriasi koncepcijos   E. Zubrus buvo vienas vos daugiau nei metus gyvavusios ir bankrutavusios oro bendrovės bendrovės „Star1 Airlines“ akcininkų.

„Lyginti „Star1 Airlines“ ir „Air Lituanica“ neįmanoma, nes skiriasi jų koncepcijos. „Star1“ orientavosi į turistų vežimą. O „Air Lituanica“ atveju kalbame apie regioninę aviakompaniją, kuri orientuotųsi labiau į verslo sritį.

Lietuvoje pakankama pigių skrydžių, poilsinių krypčių pasiūla, o verslo krypčių stinga“, - aiškino „Air Lituanica“ vadovas.

Vilniaus savivaldybei priklausys 34 proc. bendrovės „Air Lituanica“ akcijų, Lietuvos investuotojams - dar 17 proc. akcijų.

Likusį paketą siūloma įsigyti strateginiam investuotojui. Prisijungti prie ambicingo projekto buvo gundami vienos didžiausių Azijoje šalyse Tailando oro bendrovės „Thai Airways“ vadovai, tačiau jie didelio noro nerodo.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.