Dujų ir elektros vartotojų aptarnavimas – vienoje vietoje

Lietuvos miestų gyventojai dokumentus dėl dujų ir elektros tiekimo galės susitvarkyti vienoje vietoje. Nuo kovo 30 dienos Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje ir Utenoje visų trijų įmonių klientai bus aptarnaujami bendruose centruose, kur dabar priimami tik LESTO klientai.

Aptarnavimą sutelkus vienoje vietoje, elektros ir dujų vartotojai paslaugas gaus paprasčiau ir patogiau.
Aptarnavimą sutelkus vienoje vietoje, elektros ir dujų vartotojai paslaugas gaus paprasčiau ir patogiau.
Daugiau nuotraukų (1)

lrytas.lt

Mar 19, 2015, 11:26 AM, atnaujinta Jan 9, 2018, 12:45 PM

Elektros skirstymo bendrovė LESTO, gamtinių dujų tiekimo bendrovė „Lietuvos dujų tiekimas“ bei gamtinių dujų skirstomojo tinklo operatorius „Lietuvos dujos“ plečia bendradarbiavimą klientų aptarnavimo srityje, skelbiama pranešime spaudai.

LESTO, „Lietuvos dujų tiekimas“ bei „Lietuvos dujos“ priklauso didžiausiai šalies energetikos įmonių grupei „Lietuvos energija“. Aptarnavimą sutelkus vienoje vietoje, elektros ir dujų vartotojai paslaugas gaus paprasčiau ir patogiau.

Šios bendrovės dar praėjusių metų vasarą pradėjo bendradarbiavimą – bandomojo projekto metu sinergijos galimybės įvertintos bendrame klientų aptarnavimo centre Vilniuje.

„Tai buvo bandomasis projektas, kurio metu mes įvertinome trijų įmonių bendradarbiavimo galimybes, siekiant elektros ir dujų vartotojams pasiūlyti paslaugas ir aptarnavimą vienoje vietoje. Idėjai pasiteisinus, nutarėme tą patį daryti ir kituose Lietuvos miestuose“, – teigia „Lietuvos dujų tiekimo“ generalinis direktorius Mantas Mikalajūnas.

LESTO generalinis direktorius Aidas Ignatavičius tvirtina, kad klientų aptarnavimas vienoje vietoje ypač naudingas naujakuriams, kuriems reikia pasirašyti sutartis dėl dujų ir elektros tiekimo.

„Analizuodami klientų elgseną, pastebėjome, kad klausimus dėl dujų ir elektros energijos skirstymo bei tiekimo paslaugų klientai linkę spręsti tuo pačiu metu. Bendras elektros ir dujų klientų aptarnavimo centras Vilniuje suteikė naudos klientams, nes dujų ir elektros paslaugos teikiamos vienoje vietoje“, – sako A. Ignatavičius.

Prisijungimo prie skirstomųjų dujotiekių klausimais „Lietuvos dujų“ klientus konsultuos specialiai apmokyti LESTO specialistai. Tai numato LESTO ir „Lietuvos dujų“ susitarimas.

„Sujungdami trijų įmonių klientų aptarnavimą į vieningus centrus, siekiame sukurti naudą ir patogumą vartotojams: taupydami klientų laiką galėsime pasiūlyti didesnį paslaugų paketą iš vienų rankų. Skaičiuojame, kad šis žingsnis turėtų padidinti naujų dujų vartotojų srautą – visiems naujiems elektros vartotojams čia pat siūlysime įsivesti dujas. Prie tinklo prijungę daugiau naujų dujų vartotojų, labiau išnaudosime esamą infrastruktūrą ir mažinsime kaštus vartotojams“, – teigia „Lietuvos dujų“ vadovas Liudas Liutkevičius.

Nuo kovo 30 dienos bendri trijų įmonių klientų aptarnavimo centrai veiks LESTO patalpose – Vilniuje (Viršuliškių skg. 34), Kaune (T.Masiulio g. 16), Klaipėdoje (Liepų g. 64A), Šiauliuose (Tilžės g. 68), Panevėžyje (Senamiesčio g. 102B), Alytuje (Pulko g. 5A) ir Utenoje (Užpalių g. 87).

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.