Rusijos, Australijos bei JAV gyventojai, iki lapkričio 21 dienos neperkėlę savo pinigų į kitas sąskaitas, juos prarado. „Revolut“ savo klientams siūlė visas lėšas perkelti į MasterCard korteles.
Australijoje gyvenantys „Revolut“ kortelių naudojotai sulaukė tokios SMS žinutės:
„Lapkričio 21 d. jūsų „Revolut“ kortelė taps nebeaktyvi, nes mes nebevykdome veiklos jūsų šalyje. Tikimės, kad tai tik laikina bei apgailestaujame už nepatogumus. Prašome visus pinigus, esančius „Revolut“ sąskaitoje pervesti į kitas sąskaitos. Esame tikri, kad greitai mūsų paslaugos vėl bus prieinamos jūsų šalyje!“
Panašu, kad tokių pat žinučių sulaukė ir kitų šalių vartotojai. „Twitter“ vartotojui iš Prancūzijos pasidalinus gauta SMS žinute socialiniame tinkle, oficiali „Revolut“ paskyra patvirtino, kad ši žinutė – tikrai iš jų.
Tiesa, pati kompanija apie savo sprendimą pasitraukti iš kelių šalių ir jo priežastis viešai nepranešė. „The Register“ bandė susisiekti tiek su „Revolut“, tiek „MasterCard“ atstovais, tačiau atsakymų iš jų nesulaukė.
Kitas naujienų portalas, „Bank Innovation“ rašė, kad jam su „Revolut“ atstovais susisiekti pavyko. Šie patvirtino, kad laikinai stabdo veiklą visose šalyse, nepriklausančiose Europos ekonominei erdvei.
To imtasi, nes kompanijai reikia atnaujinti savo licenciją. „Teko paspartinti šį procesą, kad susitvarkytume su teisiniais ir reguliavimo įsipareigojimais. Tačiau mūsų tikslas yra vėl teikti paslaugas visame pasaulyje! Stengiamės susitvarkyti taip greitai, kaip tik įmanoma“, – kompanijos atsakymą cituoja „Bank Innovation“.
Parengė Gintarė Valentinaitienė