Apie pusę pirmos, anot „Swedbank“, problemos buvo išspręstos.
„Tie patys IT sistemų trikdžiai galėjo turėti įtakos ir mokėjimo kortelių veiklai. Šiuo metu visi trikdžiai jau yra pašalinti ir sistemos veikia stabiliai“, - sakė banko atstovė Karolina Semionovaitė.
Lrytas.lt skaitytoja Inga prieš vidudienį skundėsi, kad keturi bandymai prisijungti prie „Swedbank“ interneto banko buvo nesėkmingi. Moteriai pavyko prisijungti tik penktajį kartą surinkus kodus, tačiau dalies informacijos, kuri įprastai atsiveria vos įėjus į savo interneto banką, ji nematė.
Ne ką geriau sekėsi ir kitam skaitytojui – jis prie interneto banko prisijungė, tačiau vos pradėjus atlikti norimą veiksmą sistema strigo.
„Spaudžiau mygtuką „atgal“, viskas pasitaisė, tačiau vėliau ir vėl strigo“, – pasakojo vyras.
Kaip paaiškino „Swedbank“ atstovė Karolina Semionovaitė, šios bėdos bankui žinomos.
„Taip, yra techninių trikdžių, kai kuriems klientams interneto bankas veikia lėčiau. Gavome ir signalų, kad kai kuriems išvis nepavyksta prisijungti.
Aiškinamės priežastis ir tikimės, kad greitai problemos bus išspręstos“, – kalbėjo K.Semionovaitė.
Ji sakė, kad tai paprastos techninės bėdos ir jokių incidentų nebuvo.
„Swedbank“ atsiprašo klientų dėl galimų nepatogumų", - pridūrė K.Semionovaitė.