„Lietuvos piliečiai nieko neįtardami pervedinėja pinigus pigiausiu būdu ir yra drastiškai apmokestinami, - piktinosi jis. – Teko patirti šoką, kai „Paysera“ už pavedimo paslaugas iš Jungtinės Karalystės per jų nurodytą banką nuplėšė beveik 50 svarų.
Pinigai išgaravo
Lino noras buvo paprastas – iš savo sąskaitos Jungtinės Karalystės „Barclays“ banke pervesti 500 svarų į sąskaitą Lietuvoje, pasinaudojant „Pingit“ programėle.
„Dėl kažkokių problemų to nebuvo galima padaryti per Jungtinės Karalystės banką, todėl buvau nukreiptas į Lenkijos banką“, - pasakojo Linas.
Kadangi nebuvo leista tokiu būdu pervesti svarų, jis perv edė 536,8 eurus. Viskas buvo gerai, kol vyras neatsidarė savo „Paysera“ programėlės. Joje buvo parašyta, kad į vyro sąskaita pervesti 445 svarai.
„Manau, kad tai yra apiplėšimas. Kažkur dingo 50 svarų ir mano nuomone to būti negali. Manau, savaime suprantama, kad jeigu aš pervedu eurais, per „Paysera“ turi kiaurai eiti eurais. Toks piktas nebuvau niekada“, - pasipiktinimo neslėpė vyras.
Neskaitė informacijos
„Tą mokestį nuskaitė „Pingit“, o ne mes“, - susisiekus su „Paysera“ komentavo bendrovės marketingo skyriaus vadovė Rūta Šeštokienė.
Ji teigė, kad kažkodėl „Pingit“ pavedimą atliko eurais į svarų sąskaitą ir dėl to keliaujant pinigams skaičiuoti papildomi valiutos konvertavimo mokesčiai.
„Pingit apskritai kažkodėl nedaro pervedimų svarais į Europą, ir jie tai nurodo bei informuoja apie tai klientus savo tinklapyje“, - sakė R.Šeštokienė.
Paklausus, ar su panašiomis problemomis gali susidurti ir kiti vartotojai, bandantys pervesti pinigus, ji teigė, kad gali būti visko, „kai partneriai ar kiti tarpininkai taiko savas tvarkas ir kainas, o klientai tiesiog nesidomi ir neskaito informacijos“.
Tiesa, nors „Paysera“ atstovė teigė, kad klaida ne jų, vėliau su redakcija susisiekęs Linas pranešė, kad vis dėlto prarastus 50 svarų „Paysera“ grąžino į jo sąskaitą.