Dar viena „Lidl“ staigmena Lenkijoje: akcija truks savaitę

Žemų kainų mažmeninės prekybos tinklas „Lidl“ lenkams pateikia vieną staigmeną po kitos. Neseniai rašėme, kad nuo rugsėjo 12 dienos šis prekybos tinklas Lenkijoje pradėjo pardavinėti keliones, o nuo pirmadienio, rugsėjo 18-osios, siekdamas  pritraukti daugiau pirkėjų, paskelbė dar vieną akciją: įsigijęs prekių už ne mažesnę kaip 100 zlotų (23,32 Eur) sumą, pirkėjas gaus 100 zlotų kuponą, kurį galės panaudoti kelionei rezervuoti. Akcija vyks iki sekmadienio, rugsėjo 24-osios.

Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis.<br>D.Umbraso nuotr.
Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis.<br>D.Umbraso nuotr.
Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis. <br>D.Umbraso nuotr.
Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis. <br>D.Umbraso nuotr.
Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis. <br>D.Umbraso nuotr.
Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis. <br>D.Umbraso nuotr.
 Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis.
 Pranešama, kad šie vertybiniai popieriai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos. Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Sep 19, 2017, 3:42 PM, atnaujinta Sep 20, 2017, 9:41 AM


Apie pradėtą akciją informuoja portalas „Wiadomości Handlowe“. Pranešama, kad šie kuponai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos.

Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis. Pavyzdžiui, per Prancūzijos savaitę, kai galima nusipirkti įvairių prancūziškų produktų, būtų taikomos  nuolaidos kelionėms į įvairius Prancūzijos regionus.

Daugėja kelionių agentūrų

Vykdant kelionių pardavimo projektą „Lidl-Podróże“, iš pradžių buvo pasiūlytos tik kelių kelionių agentūrų organizuojamos kelionės. Dabar agentūrų skaičius sparčiai didėja. Siūlomos ne tik kelionės po Lenkiją, bet ir išskirtinės ir brangios kelionės į tokius egzotiškus kraštus, kaip Butanas ar Prancūzijos užjūrio regionas – salynas rytinėje Karibų jūros dalyje – Gvadelupa, Maldyvai, Seišeliai ir Senegalas. Galima pasirinkti ir šiek tiek trumpesnę kelionę, pavyzdžiui, į Kanarų salas ar Italijos Alpes. „Lidl“ teigia, kad ketina į savo katalogus įtraukti trumpas keliones po Lenkiją, tokiu būdu skatindamas lenkus keliauti ir reklamuodamas viešbučius, turizmo centrus ir restoranus.

Sumaištis kelionių organizavimo rinkoje

Kai kurie kelionių organizavimo rinkos segmento atstovai naują „Lidl“ pasiūlymą sutiko be didelio entuziazmo. Problema yra žemos kainos, ir kai kurie atvirai tai vadina dempingu. Vienas iš kelionių organizatorių savo keliones projektui „Lidl-Podróże“ pasiūlė pigiau nei jos pardavinėjamos kitais kanalais.

„Lidl“ ginasi, kad jo parduodamos kelionės paprastai būna specialūs pasiūlymai, todėl sunku lyginti „Lidl“ pasiūlymą su panašia kelione, kuri siūloma  kitame portale.

Tikslas – įveikti „Biedronką

Kompanijos „Pro Business Solution“ partneris Wiktoras Miałkowskis portalui „Wiadomości Handlowe“ sakė, kad kelionių agentūros įkūrimas prekybos tinkle „Lidl“ turi jam padėti kovoje su „Biedronka“, kuri turi 4,5 karto daugiau parduotuvių, o šio tinklo apyvarta yra tris kartus didesnė.

Kiekvienas  prekybos tinklas savaip sprendžia su rinkodara susijusius klausimus, ir niekas negali jiems nurodinėti. Tik šiek tiek apmaudu, kad pernai į Lietuvą atėjęs vokiečių mažmeninės prekybos milžinas nieko panašaus nesiūlo Lietuvos pirkėjams. 

Parengė Leonas Grybauskas

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.