Apie pradėtą akciją informuoja portalas „Wiadomości Handlowe“. Pranešama, kad šie kuponai galios iki kitų metų rugsėjo 30 dienos.
Portalas taip pat informuoja, kad „Lidl“ ketina aktyviai skatinti kelionių pardavimą savo parduotuvėse ir svarsto galimybes susieti tai su pirkėjų skatinimo akcijomis. Pavyzdžiui, per Prancūzijos savaitę, kai galima nusipirkti įvairių prancūziškų produktų, būtų taikomos nuolaidos kelionėms į įvairius Prancūzijos regionus.
Daugėja kelionių agentūrų
Vykdant kelionių pardavimo projektą „Lidl-Podróże“, iš pradžių buvo pasiūlytos tik kelių kelionių agentūrų organizuojamos kelionės. Dabar agentūrų skaičius sparčiai didėja. Siūlomos ne tik kelionės po Lenkiją, bet ir išskirtinės ir brangios kelionės į tokius egzotiškus kraštus, kaip Butanas ar Prancūzijos užjūrio regionas – salynas rytinėje Karibų jūros dalyje – Gvadelupa, Maldyvai, Seišeliai ir Senegalas. Galima pasirinkti ir šiek tiek trumpesnę kelionę, pavyzdžiui, į Kanarų salas ar Italijos Alpes. „Lidl“ teigia, kad ketina į savo katalogus įtraukti trumpas keliones po Lenkiją, tokiu būdu skatindamas lenkus keliauti ir reklamuodamas viešbučius, turizmo centrus ir restoranus.
Sumaištis kelionių organizavimo rinkoje
Kai kurie kelionių organizavimo rinkos segmento atstovai naują „Lidl“ pasiūlymą sutiko be didelio entuziazmo. Problema yra žemos kainos, ir kai kurie atvirai tai vadina dempingu. Vienas iš kelionių organizatorių savo keliones projektui „Lidl-Podróże“ pasiūlė pigiau nei jos pardavinėjamos kitais kanalais.
„Lidl“ ginasi, kad jo parduodamos kelionės paprastai būna specialūs pasiūlymai, todėl sunku lyginti „Lidl“ pasiūlymą su panašia kelione, kuri siūloma kitame portale.
Tikslas – įveikti „Biedronką
Kompanijos „Pro Business Solution“ partneris Wiktoras Miałkowskis portalui „Wiadomości Handlowe“ sakė, kad kelionių agentūros įkūrimas prekybos tinkle „Lidl“ turi jam padėti kovoje su „Biedronka“, kuri turi 4,5 karto daugiau parduotuvių, o šio tinklo apyvarta yra tris kartus didesnė.
Kiekvienas prekybos tinklas savaip sprendžia su rinkodara susijusius klausimus, ir niekas negali jiems nurodinėti. Tik šiek tiek apmaudu, kad pernai į Lietuvą atėjęs vokiečių mažmeninės prekybos milžinas nieko panašaus nesiūlo Lietuvos pirkėjams.
Parengė Leonas Grybauskas