Šiaulių banko klientai jau gali naudotis „Smart-ID“ programėle

Nuo šiol Šiaulių banko klientai jau gali prisijungti prie internetinės bankininkystės ir atlikti operacijas, turėdami tik išmanųjį telefoną ar planšetę su įdiegta „Smart-ID“ programėle.

 Šiaulių banko statistika rodo, kad klientų poreikis el. paslaugoms didėja.
 Šiaulių banko statistika rodo, kad klientų poreikis el. paslaugoms didėja.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

2018-12-18 12:26, atnaujinta 2018-12-18 17:22

„Programėlės dėka, tiek prisijungimas prie interneto banko, tiek atliekamos operacijos užima mažiau laiko. Klientams naudojantiems „Smart-ID“, nereikia nešiotis PIN kodų kortelės ar kodų generatoriaus – su programėle viskas tampa greičiau ir šiuolaikiškiau. Vienu raktu klientas valdo kelias funkcijas. Galima būtų išskirti kelis svarbius „Smart-ID“ privalumus – patogumą ir saugumą“, – sako Šiaulių banko administracijos vadovas Vytautas Sinius.

„Smart-ID“ yra paprastas ir saugus tapatybės patvirtinimo įrankis, leidžiantis patogiai naudotis elektroninėmis paslaugomis. Pagal veikimo principą šis sprendimas yra prilyginamas mobiliajam parašui.

„2018 metais mūsų įmonės veikla Lietuvoje buvo ypač sėkminga. Gruodžio mėnesį baigėme programėlės integravimo darbus Šiaulių banke. Šiandien net keturi didžiausi Lietuvos bankai naudojasi „Smart-ID“ sprendimais – tai reiškia, kad mūsų teikiamomis paslaugomis Lietuvoje jau naudojasi apie 800 tūkst. vartotojų. Vertiname tokį pasitikėjimą ir siekiame, kad mūsų teikiamos paslaugos atitiktų aukščiausios kokybės standartą, o pavasarį ketiname Lietuvoje pradėti teikti ir „Mobile-ID“ paslaugą“, – sako „SK ID Solutions“ verslo plėtros vadovė Liisa Lukin.

Šiaulių banko statistika rodo, kad klientų poreikis el. paslaugoms didėja. Skaičiuojama, kad Šiaulių banko internetine bankininkyste šiuo metu naudojasi apie 170 tūkst. vartotojų, per metus šis skaičius išaugo apie 18 proc. Iki šiol Šiaulių banko klientai prie internetinės bankininkystės galėjo jungtis naudodamiesi PIN kortele / kodų generatoriumi, mobiliuoju parašu ir elektroniniu parašu (lustinėje asmens tapatybės kortelėje, USB laikmenoje). Dažniausiai – apie 80 proc. – klientai rinkosi PIN kodų kortelę. Tikimasi, kad, įsidiegus „Smart-ID“, tapatybės patvirtinimo priemonių naudojimo pasiskirstymas pasikeis, nes „Smart-ID“ priemonė yra nemokama, norint ją naudoti, nereikia pasirašinėti atskirų sutarčių, užtenka turėti tik išmanųjį telefoną ar planšetę.

„Smart-ID“ programėlę sukūrusios Estijos bendrovės „SK ID Solutions“ duomenimis, „Smart-ID“ vartotojų skaičius sparčiai auga tiek Lietuvoje, tiek kitose Baltijos šalyje. Programėle Lietuvoje naudojasi daugiau kaip 800 tūkst. klientų, o visose Baltijos šalyse „Smart-ID“ vartotojų yra daugiau kaip 1,5 mln. Jie per mėnesį atlieka apie 25 mln. banko pervedimų.

Norint pradėti naudotis „Smart-ID“ tereikia atsisiųsti nemokamą mobiliąją programėlę ir joje užsiregistruoti – jokių papildomų išlaidų ar kelionių į banko padalinį. Programėlė atitinka aukščiausius saugumo reikalavimus. „Smart-ID“ nesaugo PIN kodų išmaniajame įrenginyje, todėl net ir praradus telefoną, duomenys išlieka saugūs.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.