Augantis susirgimų koronavirusu skaičius keičia lietuvių įpročius: vėl pradėjo apsipirkti kitaip

Išaugus susirgimams koronavirusu, žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse. Vis tik prekybininkai pastebi, kad kol kas gyventojai elgiasi racionaliai, planuoja savo pirkimus ir tokio staigaus šuolio, koks buvo karantino pradžioje, kol kas nematyti.

Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>lrytas.lt koliažas
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>lrytas.lt koliažas
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>M.Patašiaus nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>M.Patašiaus nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Balkūno nuotr.
Žmonės pradėjo vis dažniau apsipirkti elektroninėse parduotuvėse.<br>V.Balkūno nuotr.
Daugiau nuotraukų (13)

Lrytas.lt

2020-09-16 17:09, atnaujinta 2020-09-16 20:04

Lemia sezoniškumas

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius Andrius Mikalauskas naujienų portalui lrytas.lt teigė, kad nuo rugpjūčio mėnesio, kai pradėjo augti užsikrėtimų COVID-19 atvejų skaičius Lietuvoje, pastebėjo, kad augo tiek apsilankymų puslapyje, tiek užsakymų skaičius.

Rugpjūtį „Barboroje“ gyventojai pateikė 5 proc. daugiau užsakymų nei liepos mėnesį ir apie 10 proc. daugiau nei prieš karantiną.

„Matome panašias tendencijas kaip ir pavasarį, prieš paskelbiant karantiną. Gyventojai reaguoja į pranešimus žiniasklaidoje apie naujus COVID-19 atvejus ir židinius. Kai užfiksuojama daugiau susirgimų, išauga ir užsakymų skaičius.

Kol kas gyventojai elgiasi racionaliai, planuoja savo pirkimus ir tokio staigaus šuolio, kokį turėjome karantino pradžioje, kol kas nematome. Tačiau esame pasiruošę bet kokiam galimam scenarijui ir jeigu užsakymų srautas pradėtų augti, galėsime aptarnauti daugiau gyventojų ir įvykdyti daugiau užsakymų nei iki karantino ar po jo“, – naujienų portalui lrytas.lt pasakojo A.Mikalauskas.

A.Mikalauskas teigė, kad dabar pirkinių krepšelį labiau formuoja ne COVID-19 situacija šalyje, o sezoniškumas. Vasarą buvo išaugusi prekių iškyloms, pramogoms lauke paklausa, o vasarai baigiantis gyventojai aktyviai pirko mokyklines prekes. Dabar krepšelyje atsiduria įprastai tokiu metu ir fizinėse parduotuvėse perkamos prekės.

Užsakymai auga

„Rimi Lietuva“ elektroninės komercijos formato direktorius Vaidas Lukoševičius teigė, kad atidaryti elektroninę „Rimi.lt“ parduotuvę planavo vėliau, tačiau dėl karantino atidarymą paankstino.

„Apsipirkimo internetu ir prekių pristatymo į namus poreikis karantino pradžioje augo, todėl turėjome sparčiai plėsti pajėgumus. Pasibaigus karantinui, užsakymų srautai normalizavosi.

Pastarosiomis savaitėmis užsakymai iš tiesų auga. Manau, kad tai lemia aptarnaujamų zonų išplėtimas, geri pasiūlymai pirkėjams bei augantis esamų pirkėjų lojalumas“, – naujienų portalui lrytas.lt kalbėjo V.Lukoševičus.

„Rimi.lt“ šiuo metu prekių pristatymo į namus paslaugą teikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose, sezono metu – Palangoje. Visuose šiuose miestuose pirkėjai įsigytas prekes, taip pat gali atsiimti patogiu laiku tam skirtuose prekių atsiėmimo punktuose, veikiančiuose prekybos centruose ar šalia jų.

Vilniuje, Šiaurės miestelyje, taip pat veikia prekių atsiėmimo punktas „Rimi Drive“ – čia įsigytų prekių pirkėjai atvyksta automobiliu, į kurį pirkinius atneša ir saugiai padeda parduotuvės darbuotojai.

„Rimi Lietuva“ elektroninės komercijos formato direktorius sakė, kad vidutinė „Rimi.lt“ krepšelio suma skiriasi, priklausomai nuo pasirinkto atsiėmimo būdo – ar prekės pristatomos į namus, ar pirkėjas jas pats atsiima prekių atsiėmimo punktuose ar automobiliu „Rimi Drive“. Tačiau vidutinis krepšelis yra apie tris kartus didesnis nei perkant fizinėse „Rimi“ parduotuvėse.

Pavasarį buvo bumas

Elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius pastebėjo, kad pavasarį piko metu kai kuriomis dienomis užsakymų srautai buvo išaugę ir dešimt kartų. Intensyviausias mėnuo užsakymų skaičiumi buvo balandis. Tuo metu gerokai buvo padidėjęs ir vidutinis pirkinių krepšelis. Vieno pirkimo metu pirkėjai „Barboroje“ kovo ir balandžio mėnesiais išleisdavo apie 50 proc. daugiau nei iki karantino.

„Karantino metu pirkinių krepšelio turinys nedaug skyrėsi nuo įprastinio, tačiau visų prekių gyventojai pirko didesniais kiekiais. Įpusėjus karantinui pastebėjome, kad auga šviežių maisto produktų pardavimas – pirko daugiau šviežios mėsos, kai kurių daržovių ir vaisių.

Taip pat gyventojai buvo linkę labiau save palepinti – augo ir įvairių saldumynų, gurmaniškų užkandžių pardavimas“, – kalbėjo A.Mikalauskas.

Pavasario pradžioje, kovo viduryje, ir nuo to laiko užsakymų kiekis sparčiai augo. Karantino metu pirkėjai stengėsi įsigyti prekių atsargai, pirko ilgo galiojimo produktus, todėl vidutinis krepšelis buvo didesnis. Stabilizavusis situacijai, pirkinių krepšelis e. parduotuvėje, kaip ir fizinėse, šiek tiek mažėjo, palyginti su buvusiu karantino metu, tačiau bet kokiu atveju išlieka didesnis nei fizinėse parduotuvėse.

V.Lukoševičius teigė, kad pavasarį „Rimi.lt“ pirkėjai daugiausia užsisakydavo maisto prekių, skirtų rūpintis kasdieniu meniu, ruošti maistą šeimai: pieno, duonos produktų, vaisių, daržovių, bakalėjos prekių, pavyzdžiui, kruopų, makaronų, taip pat ne maisto prekių, pavyzdžiui, kūno priežiūros ir higienos prekių.

Vasaros metu krepšelį papildė sezoninės prekės, tokios kaip ledai, gaivieji gėrimai, o artėjant mokslo metams – mokyklinės prekės.

„Krepšelio turinį taip pat koreguoja „Rimi.lt“ pateikiami pasiūlymai – pirkėjai naudojasi galimybe patraukliomis kainomis įsigyti kasdienio vartojimo prekių didesniais kiekiais, kurių patiems nereikia nešti.

Tai jau ne kartą patvirtino parduotuvės visos dienos išpardavimai“, – kalbėjo V.Lukoševičius.

Mokamai ir nemokamai

Rugsėjo mėnesį „Barbora“ prekes visoje Lietuvoje pristato nemokamai. Kartu ragindama gyventojus rūpintis ne tik savo, bet ir savo artimųjų – tėvų, senelių – sveikata bei saugumu.

„Rimi.lt“ pirkėjai, kurie suformuoja 50 ir daugiau eurų vertės krepšelį, jį parduotuvės kurjeriai pristato nemokamai. Mažesnės vertės pirkinių krepšelių pristatymo kaina svyruoja nuo 1,49 iki 2,99 eurų, priklausomai nuo pristatymo laiko.

„Nemokamai prekės taip pat pristatomos tiems „Rimi.lt“ pirkėjams, kurie įsigyja prekių pristatymo abonementą. Už jį kartą sumokėjus 0,99 eurų, abonemento savininkui 30 dienų „Rimi.lt“ pirkiniai pristatomi nemokamai.

Taip pat visada prekes nemokamai „Rimi.lt“ pirkėjai gali atsiimti prekių atsiėmimo punktuose ir automobiliu „Rimi Drive“ punkte“, – naujienų portalui lrytas.lt sakė V.Lukoševičius. 

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.
Gyvai: kandidatų komentarai po pirmojo prezidento rinkimų turo