Moteris negali atsigauti po apsilankymo kirpykloje: „Tai, ką man padarė, privalo žinoti visi“

Grožio salone Vilniuje apsilankiusi moteris išėjo netekusi amo – esą kirpėja taip sugadino plaukus, kad jiems prireiks net gydymo, tačiau specialistė pinigų grąžinti nesiteikia. Visgi grožio salono atstovė atkerta: dėl šios klientės netgi teko pasisamdyti advokatą.

Grožio salone apsilankiusi moteris išėjo netekusi amo – esą kirpėja taip sugadino plaukus, kad jiems prireiks net gydymo.<br>T.Bauro nuotr.
Grožio salone apsilankiusi moteris išėjo netekusi amo – esą kirpėja taip sugadino plaukus, kad jiems prireiks net gydymo.<br>T.Bauro nuotr.
Grožio salone apsilankiusi moteris išėjo netekusi amo – esą kirpėja taip sugadino plaukus, kad jiems prireiks net gydymo.<br>T.Bauro nuotr.
Grožio salone apsilankiusi moteris išėjo netekusi amo – esą kirpėja taip sugadino plaukus, kad jiems prireiks net gydymo.<br>T.Bauro nuotr.
Grožio salone apsilankiusi moteris išėjo netekusi amo – esą kirpėja taip sugadino plaukus, kad jiems prireiks net gydymo.<br>Asociatyvi pexels.com nuotr.
Grožio salone apsilankiusi moteris išėjo netekusi amo – esą kirpėja taip sugadino plaukus, kad jiems prireiks net gydymo.<br>Asociatyvi pexels.com nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jun 28, 2023, 10:10 AM, atnaujinta Jun 28, 2023, 4:23 PM

Vilnietė Jolanta (tikrasis vardas ir pavardė redakcijai žinomi – red. past.) grožio salone „Yury“ pasakojo lankiusis ne sykį ir anksčiau būdavo patenkinta vizitais, tačiau to, ką patyrė per paskutinius apsilankymus, nelinkėtų niekam – pasak Jolantos, kirpėja tiesiog sugadino plaukus.

„Nuo dviejų paskutinių vizitų, kurie vyko gegužės 2 d. ir birželio 16 d., ties pakaušiu buvo nudeginti plaukai“, – portalui lrytas.lt atviravo Jolanta.

Norėdama išsiaiškinti, ar dėl nudegimų tikrai atsakinga kirpykla, moteris net nuvyko atlikti skaitmeninės trichoskopijos. Buvo patvirtintas plaukų nudeginimas dažais.

„Buvau nuvykusi į grožio saloną pas meistrę, kuri ir atliko dažymą, bandžiau kalbėtis, bet meistrė nepripažįsta savo kaltės ir neina į kalbas apie pinigų grąžinimą ar kompensaciją dėl plaukų gydymo“, – šnekėjo vilnietė.

O gydymas siekia kelis šimtus eurų.

„Šiuo metu atlieku plaukų mezoterapiją, kaip ir patarė gydytoja, kuri atliko plaukų trichoskopiją. Nebegalėsiu plaukų nei dažyti, nei tiesinti ar garbanoti, nes plaukų būklė šiuo metu yra tragiška. Reikia mažiausiai dešimties procedūrų, kad pasimatytų rezultatas. Už plaukų mezoterapijos paketą sumokėjau 500 eurų. Taip pat geriu vitaminus plaukams“, – aiškino vilnietė.

„Tai, ką man atliko šiame salone, manau, privalo žinoti visi. Esu susisiekusi su savo advokatu, ir tikrai taip visko nepaliksiu“, – nusivylusi tarė Jolanta.

Ji pridūrė, kad neseniai kreipėsi ir į Valstybinės vartotojų teisės apsaugos tarnybą (VVTAT), iš jų vis dar laukia atsakymo.

„Tą pačią dieną, kai buvo užpildytas skundas, gavau elektroninį laišką iš „Yury“ salono, kad skundą reikia pildyti dėl konkrečios meistrės, nes ji dirba pagal pažymą ir nuomojasi kėdę salone“, – aiškino Jolanta.

Portalo žurnalistai susisiekė ir su grožio salonu „Yury“, visgi jo atstovė nedaugžodžiavo.

„Dėl tos klientės jokių komentarų neduodame. Bendraujame su advokatais, nes ji neturi teisės daryti to, ką daro“, – teigė ji.

VVTAT Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vedėja Dalia Malinauskienė paaiškino, kad sistemoje jokių skundų dėl minėto grožio salono nėra – galimai klientė Jolanta į tarnybą kreipėsi ne pildydama skundą, o telefonu ar el. paštu.

Ji pridūrė, kad tarnyba apskritai itin retai sulaukia vartotojų nusiskundimų dėl kirpyklų paslaugų.

Pasak D.Malinauskienės, VVTAT kiekvieno vartotojo atvejį vertina individualiai pagal pateiktus abiejų ginčo šalių įrodymus.

„Šiuo atveju būtų ypač svarbu įvertinti, kokia informacija apie paslaugą vartotojui buvo suteikta, koks buvo vartotojo užsakymas ir pan. Jei vartotojas mano, jog jo teisės buvo pažeistos, jis pirmiausiai su konkrečiu reikalavimu turi raštu kreiptis į paslaugos teikėją ir išdėstyti savo nusiskundimus ir reikalavimą. Jei prašoma žalos atlyginimo – konkrečius įrodymus dėl žalos.

Gavęs vartotojo prašymą, paslaugos teikėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Šių dokumentų kopijos privalo būti pridėtos prie pardavėjo ar paslaugų teikėjo atsakymo vartotojui“, – komentavo D.Malinauskienė.

Pagal ginčų ne teismo tvarka nagrinėjimo procedūrą, prieš atlikdama išsamų ginčo nagrinėjimą, VVTAT kreipiasi į pardavėją ir vartotoją dėl galimybės ginčą išspręsti taikiai.

„Tuo atveju, kai pardavėjui ir vartotojui nepavyksta susitarti taikiai, VVTAT nagrinėja ginčą vertindama pateiktus įrodymus, ginčo šalių paaiškinimus, vadovaudamasi teisės aktais, o esant poreikiui, kreipiasi ir į kitas institucijas dėl išvados pateikimo. Taigi, kiekvienu atveju vartotojų ginčai nagrinėjami individualiai ir priimamas sprendimas įvertinus visus pateiktus įrodymus ir dokumentus“, – aiškino pašnekovė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.