Žmonės šluoja keliones – kelionių organizatoriai tikisi 20 proc. pardavimų augimo

Kasmet vis plačiau lietuvių pinigines skatinantis atverti „Juodasis penktadienis“ šiais metais vėl neaplenkia ir turizmo sektoriaus. Įvertinę aktyvius pirmosios dienos pardavimus, kelionių organizatoriai šiemet prognozuoja 20 proc. augimą.

„Juodasis penktadienis“ šiais metais vėl neaplenkia ir turizmo sektoriaus.<br>A.Srėbalienės nuotr.
„Juodasis penktadienis“ šiais metais vėl neaplenkia ir turizmo sektoriaus.<br>A.Srėbalienės nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Nov 22, 2023, 11:27 AM

„Pasibaigus rekordiškai didelius keliautojų srautus fiksavusiam vasaros sezonui, lietuvių noras keliauti nei kiek nemažėja – jie aktyviai planuoja ne tik žiemos, bet ir kitos vasaros keliones. Šiais metais stebėdami toliau augantį keliautojų aktyvumą, asociacijos nariai prognozuoja sėkmingus ir „Juodojo penktadienio“ išpardavimo rezultatus“, – sako Milda Plepytė-Rainienė, Lietuvos turizmo asociacijos vykdomoji direktorė.

Pasak jos, „Juodojo penktadienio“ akcijos yra vienas aktyviausių išpardavimų laikotarpių ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos turizmo rinkoje. Jam sektoriaus įmonės aktyviai ruošiasi iš anksto.

„Šią savaitę jau startavo pirmosios nuolaidos kelionių pasiūlymams, o socialiniuose tinkluose ir kituose kanaluose mirgėte mirga kūrybingi kvietimai įsigyti keliones pigiau pasinaudojant siūlomomis akcijomis bei specialiais pasiūlymais. Turizmo atstovai suteikia nuolaidas net iki 30 proc.“ – apie sujudimą turizmo rinkoje kalba M. Plepytė-Rainienė.

Šiandien klientams pristatęs „Juodojo penktadienio“ pasiūlymus, kelionių organizatorius „Tez Tour“ jau stebi klientų aktyvumą – apie atostogas svajojantys žmonės žvalgosi pigesnių kelionių paketų.

„Lietuviai yra patyrę keliautojai, vertinantys gerą paslaugos kainos ir kokybės santykį, tad pasinaudoja galimybe sutaupyti 20–25 proc. kelionių paketo kainos. Šiais metais daugiau rinkos dalyvių siūlo patrauklias nuolaidas, tad pirmos dienos rezultatai viršijo visus lūkesčius – sulaukėme net 25 proc. daugiau klientų nei prieš metus. Stebėdami pirmuosius rezultatus, tikimės apie 20 proc. geresnių pardavimų“, – kalba Inga Aukštuolytė, „Tez Tour“ ryšių su visuomene ir rinkodaros skyriaus vadovė.

Kelionių organizatoriaus duomenys rodo, kad 2022 m. „Juodojo penktadienio“ akcijų metu 25 proc. augo kelionių pardavimai. 60 proc. keliautojų domėjosi kelionėmis į Turkiją – šios krypties populiarumas paaugo net 10 proc., lyginant su 2021 m.

Prieš metus septyni iš dešimties klientų išpardavimo metu rinkosi poilsį 5* viešbučiuose. Vidutiniškai kelionei buvo skiriama 1 090 eurų asmeniui, kai 2021-aisiais – 820 eurų.

„Atsižvelgę į dabartinius rezultatus, jau galime daryti prielaidą, kad šiais metais populiariausių krypčių trejetukas išliks toks pats, kaip ir pastaraisiais metais. Keliautojai vėl dažniausiai domisi kelionėmis į Turkiją, Graikiją, Egiptą, jie renkasi poilsį 5* viešbučiuose bei „viskas įskaičiuota“ maitinimo tipą“, – apžvelgia I. Aukštuolytė.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.