Kaip portalui sakė vilnietė, siuntoje nebuvo nieko, prie ko būtų galima prikibti. Siųsta iš ES esančios šalies, neturėjo jokių daiktų, kuriuos reikėtų deklaruoti. Visgi vienas dalykas paštui užkliuvo – siunta atkeliavo be būtinų išankstinių duomenų.
„Šiuo konkrečiu atveju siunta į Vilniaus logistikos centrą atkeliavo be tam tikrų nurodytų išankstinių duomenų, be kurių negali atlikti skirstymo. Atlikti korekcijoms prireikė laiko, visgi, deja, tai darant įsivėlė ir žmogiškoji klaida, dėl kurios siunta pašto skyrių pasiekė kiek vėliau nei įprastai. Apgailestaujame dėl užtrukusio siuntos pristatymo“, – portalui pasakė Lukas Zadarackas, Lietuvos pašto Komunikacijos projektų vadovas.
Kaip pažymi specialistas, siuntos kartais iš tiesų skirstymo centre guli ilgiau nei įprasta. Tam įtakos gali turėti neteisingai nurodytas pašto kodas.
„Siuntų adresus logistikos centre skenuoja išmanieji įrenginiai, todėl, jei adresas nurodytas netinkamai arba nepilnai, įrenginys negali jo nuskenuoti. Tokiu atveju siuntos duomenys turi būti papildomai suvedami rankomis ir siuntos kelionė pailgėja. Dėl šios priežasties visada yra svarbu nurodyti tikslų gavėjo adresą, kurio sudėtinė dalis ir yra pašto kodas“, – komentuoja specialistas.
Taip pat svarbu nurodyti gavėjo bei siuntėjo vardą ir pavardę, o gatvės pavadinimas turėtų būti rašomas be sutrumpinimų. Kiekviena adreso detalė taip pat yra svarbi: gatvės ir namo ar buto numeriai, miesto ar gyvenvietės pavadinimai ir šalis.
Siunčiant siuntas gyventojai taip pat turėtų nurodyti el. pašto ir/ar telefono numerį tam, kad gavėjas būtų informuotas apie jo pašte laukiančią siuntą. Kuo išsamiau bus nurodyta pilna informacija, tuo greičiau siuntos pasieks gavėjus.