Bendrovės pirmojo pusmečio neaudituotas nekonsoliduotas EBITDA viršijo 4,9 mln. litų, t. y. 16 proc. daugiau nei pernai per tą patį laikotarpį.
Pasak „Snaigės“ vadovo Gedimino Čeikos, šie rezultatai buvo pasiekti sutelkus pardavimus į Rytų rinkas, ypač į Ukrainą, kur pardavimai išaugo net 62 proc., palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.
„Šį proveržį lėmė daugelis veiksnių, - teigia G. Čeika. - Pirmiausia - nacionalinė reklaminė kampanija Ukrainos televizijoje, interneto ir išorinės reklamos kanalais. Ne tik priminėme vartotojui apie save, bet ir sustiprinome savo klientų Ukrainoje pasitikėjimą mumis“.
Dabar AB „Snaigė“ šaldytuvų kategorijoje užima 6,2 proc. Ukrainos rinkos ir yra viena iš pardavimo lyderių.
Per šešis šių metų mėnesius į Uzbekiją, Tadžikiją ir Kazachstaną bendrovė eksportavo daugiau nei 8000 vnt. šaldytuvų, t. y. 35 proc. daugiau nei pernai.