Beje, „Victoria's Secret“ pardavimas nesustojamai auga jau trejus metus iš eilės. Kas lemia tokius gerus rezultatus, kurių nesugeba sumažinti net niekaip nepasitraukianti finansinė krizė?
Analitikas Brianas Sozzi šią sėkmę aiškina gera rinkodara. „Manau, kad „Victoria's Secret“ sėkmė buvo sukurta banaliai: padėjo krūva reklamos spaudoje, internete ir parduotuvėse, taip pat nuolat pristatomi nauji produktai. Kaskart įėjus į parduotuvę, atrodo, kad joje prekės buvo ką tik pakeistos naujomis“, - sakė ekspertas.
„Victoria's Secret“ vadovė Sharen Jester Turney atskleidė dalį įmonės strategijos kiekvieną ketvirtį vykstančiame susirinkime, kuriame ir buvo pranešta apie gerus veiklos rezultatus. Ji teigė, kad pavyko atrasti būdą išparduoti visas prekes iš sandėlių, prieš pristatant naują produktą.
„Tai (pardavimo augimas. - Red.) yra tiesioginis mūsų sprendimų, kuriuos priėmėme prieš naują rudens sezoną stengdamiesi parduoti seną kolekciją, padarinys. Pardavimo augimą skatino trys veiksniai: senų kolekcijų išpardavimas, laiku pradėta rudens kolekcijos reklaminė kampanija ir geras dovanų kuponų pardavimas“, - aiškino S. Turney.
Kitaip tariant, „Victoria's Secret“ visuomet suteikia progą užsukti ir nusipirkti gundančių rūbelių, nes visuomet galima rasti arba nuolaidų senai kolekcijai, arba pristatytą naują asortimentą. Ši įmonės strategija sandėlius padeda išlaikyti tvarkingus, o kasos aparatus – pilnus.