„Ryanair“ jau senokai paskelbė skrydžių tvarkaraštį nuo lapkričio iki kitų metų balandžio į didžiausią Lietuvoje Vilniaus oro uostą. Į Vilnių arba iš Vilniaus norintys skristi žmonės jau gali įsigyti bilietus. Tuo tarpu bandant nusipirkti bilietą į Kauną beveik visomis dabar esančiomis kryptimis nuo šių metų lapkričio „Ryanair“ skelbia, kad tuo metu skrydžiai nevyks. Išimtis - Bristolis, į kurį bilietus pradėta pardavinėti tik šios savaitės pabaigoje.
Šiuo metu „Ryanair“ iš Kauno skraido 19 krypčių. Tačiau praėjusį žiemos sezoną jų buvo likę tik 4. Žiemą visada nutraukiami skrydžiai į šiltuosius kraštus, kurie sudaro trečdalį „Ryanair“ maršrutų iš Karmėlavos. Tačiau praėjusiais metais pirmą kartą buvo atsisakyta skrydžių ir į Suomijos, Norvegijos, Didžiosios Britanijos miestus. Kai kurie jų buvo perkelti į Vilnių.
Vilniuje artėjantį žiemos sezoną ketinama atsisakyti tik skrydžio į Kretą. Tiesa, kai kurie kiti skrydžiai vyks rečiau nei praėjusiais metais. Į Londoną ketinama skraidinti kasdien, Oslą - 5, Milaną, Paryžių, Dubliną ir Lydsą - 3, Barseloną, Brėmeną, Briuselį, Korką, Diuseldorfą, Liverpulį ir Romą - 2 kartus per savaitę.
Tiesa, skrydžių grafikas dar gali keistis. Žiemą skraidančių į Lietuvą ir iš jos gerokai sumažėja, lėktuvai būna tuštesni. Dėl to kompanijos skraido rečiau.
Šių metų pavasarį „Ryanair“ iškėlė ultimatumą Susisiekimo ministerijai. Negavusi geresnių sąlygų skraidyti iš Vilniaus ir Kauno bendrovė pagrasino ketvirtadaliu sumažinti skrydžių skaičių iš laikinosios sostinės.
Susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius pareiškė, kad „Ryanair“ nori išskirtinių sąlygų Vilniuje ir elgiasi lyg Lietuva būtų „zulusų karalystė“. Tuo tarpu „Ryanair“ tikina, kad įvedus palankesnius mokesčius ji Lietuvoje galėtų papildomai aptarnauti 0,5 mln. keleivių.
Susisiekimo ministerijos atstovai fakto, kad „Ryanair“ kol kas nepaskelbė nė vieno skrydžio iš Kauno nedramatizuoja. Esą iki rudens galo dar liko daug laiko ir situacija gali pasikeisti.