Palangos oro uosto direktorė apie Ž. Grigaitį: „Tai tik jo asmeninė nuomonė“

„Tokį blogą atsiliepimą apie mūsų oro uostą girdžiu pirmą kartą. O iš mūsų oro uosto dažnai skraido Klaipėdos verslininkai, per mus keliavo ne vienas „Rotary“ klubo narys“, - šitaip į verslininko Žilvino Grigaičio kritiką Tarptautiniam Palangos oro uostui (TPOU) reagavo jo direktorė Jolanta Jucevičiūtė, pabrėžusi, kad oro uoste yra ir informaciniai stendai, ir salė verslo klientams, kurių Ž. Grigaičiui nepavyko rasti. 

Šiuo metu iš Palangos oro uosto galima keliauti keturiomis kryptimis.<br>E. Kazlaučiūnaitė
Šiuo metu iš Palangos oro uosto galima keliauti keturiomis kryptimis.<br>E. Kazlaučiūnaitė
Daugiau nuotraukų (1)

Aida Murauskaitė

Jul 17, 2013, 1:09 PM, atnaujinta Mar 2, 2018, 11:35 PM

Į Palangą, kurioje ilsisi savo bute, Ž. Grigaitis skraido lėktuvu. Kadangi tiesioginio skrydžio nėra, jam prisieina persėsti Rygoje arba Kopenhagoje. Po šitokios kelionės patekus į Palangą jam akis bado ir oro uosto darbas, ir prastos galimybės iš oro uosto pasiekti patį kurortą. 

„Tai žmogus, kuris gali kalbėti visomis temomis, tad išsakė savo nuomonę. Tačiau tai tik jo asmeninė nuomonė“, - neabejoja J. Jucevičiūtė.

Portalui lrytas.lt Ž. Grigaitis pasakojo šitaip: „Dar nemačiau tokio oro uosto, kuriame rytiniai reisai būtų vos du, o sumaišties – tiek daug. Prieš prasidedant įlaipinimui į vieną iš dviejų lėktuvų darbuotoja visa gerkle ima rėkti. Tuo tarpu visi kiti privalo klausytis.

Nėra atskiros salės verslo klase skrendantiems keleiviams, laukiamajame tvyro tualetų kvapas, durys paremtos plytomis. Nėra net televizorių, kurie rodytų skrydžių detales“.

„O aš pasakyčiau, kad yra ir verslo salė, ir informacijos stendai. Oro bendrovė sprendžia, ar naudotis verslo klientams skirta sale.

Mūsų oro uostas nedidukas, tad negalime kabinti ant kiekvienos sienos televizorių. Tačiau visose salėse yra po informacijos stendą. Žinoma, jei lyginsi su Frankfurto ar Londono oro uostais, atrodys, kad mažai. Tačiau maži oro uostai itin paiso finansinių reikalų, siekiama, kad lėšos būtų panaudojamos kuo racionaliau“, - Ž. Grigaičio priekaištus atrėmė TPOU direktorė.

Ją nustebino verslininko pretenzijos dėl per retų rytinių skrydžių ir didelės sumaišties.

„Ne mes juk skraidiname, o oro bendrovės visuomet žiūri į pelningumą, ar joms pakankamas toks bendras keleivių srautas.

Patarčiau pasidomėti, kiek skrydžių yra kituose mažuose regioniniuose Europos oro uostuose. Kad ir Rostoko ar Ščecino. Jie, kaip ir mes, per metus aptarnauja 100-200 tūkst. keleivių“, - Ž. Grigaičiui siūlė J. Jucevičiūtė.

Tiesa, direktorė sutiko, kad šūkaujanti darbuotoja – prastas reikalas.

„Tai ne oro uosto, o antžeminio aptarnavimo bendrovės darbuotoja, tačiau mes kreipsimės į juos. Reikia būti mandagesniems“, - neabejojo TPOU direktorė.

Tačiau ji neskubėjo priimti priekaištų dėl taksi, kuriuos sunku išsikviesti atskridus į Palangą, ypač vėlai. O viešasis transportas tamsiuoju paros metu neberieda.

„Tai Palangos specifika. O oro uostas neturi savo taksi“, - sakė J. Jucevičiūtė.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.