Lietuvos bankas (LB) teigia tokius atvejus stebintis ir dėl kai kurių jau pradėjęs tyrimą, informuoja „Lietuvos žinios“.
LB Priežiūros tarnybos Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vilius Šapoka dienraščiui pripažino, kad kai kuriose „Ūkio banko lizingo“ reklamose esama požymių, neatitinkančių Vartojimo kredito įstatyme nustatytų vartojimo kredito sutarties reklamos turinio ir formos reikalavimų, todėl keli „Ūkio banko lizingo“ reklamos atvejai yra LB akiratyje - pradėti tyrimai.
V. Šapoka sutiko, kad „Ūkio banko lizingas“, teigdamas, kad klientas, įsigydamas prekę ir naudodamasis bendrovės teikiamu vartojimo kreditu, nemokės palūkanų, sutarties sudarymo mokesčio ir pradinio mokesčio, tačiau daug smulkesnio šrifto tekstu paaiškindamas, kad bus mokami kiti mokesčiai, kaip antai mėnesinis administravimo mokestis bei kliento vartojimo kreditui nustatoma bendra vartojimo kredito kainos metinė norma, klaidina vartotoją ir iš esmės elgiasi nesąžiningai.
Asociacijos „Už sąžiningą bankininkystę“ vykdantysis direktorius Kęstutis Kupšys, susipažinęs su dienraščio pateikta ir abejonių dėl sąžiningo vartotojų informavimo keliančia reklama, sakė, jog jos turinys tiesiog rodo, kad vadinamojo smulkiojo lizingo rinkoje įsibėgėjo konkurencija.