Tačiau labai daug pasididžiavimo savo miestu vaizdo įrašas nesukelia. „Pilkas“, - tokį žodį įvairiomis kalbomis mato reklamos žiūrovai, kol fone sukasi Vilniaus vaizdai.
Gyvenimas praskaidrėja tik tuomet, kai miesto centre esančioje Europos aikštėje „Coca-Cola“ autobusiukas nukloja butelio formos žolės plotą.
Staiga jame išdygsta medžiai, pradeda šviesti saulė, susirinkę žmonės mėgaujasi maistu iš savo iškylos krepšių, paleidžia laigyti atsineštą triušį.
„Praeiviai buvo kviečiami nusiauti batus ir pasidžiaugti miesto viduryje išdygusia žaluma, nueiti prie pievelės viduryje įrengto „Coca-Cola“ gėrimų automato ir pasivaišinti gaivinančiu gėrimu. Kūrėjai užfiksavo natūralias praeivių reakcijas, kai kurie žmonės atsinešė pietų krepšelius ir ant pievelės surengė pikniką, netgi atsivedė savo augintinius“, - rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Šis reklama yra „Coca-Cola“ kampanijos „Where Will Happiness Strike Next?“ dalis. Panašios reklamos jau nufilmuotos Niujorko ir Tokijo miestuose. Lietuva tapo pirmąja Europos šalimi, pasirinkta šio prekės ženklo reklamai.
***
„Coca-Cola“ - ne vienintelė užsienio kompanija, filmavusi savo reklamą Lietuvoje. Mūsų šalies vaizdus galima pamatyti ir „Opel Insignia“, „Volkswagen“, šokolado „Milka“ reklamose.