„Išanalizavę senos svetainės duomenis, atlikome projektavimo pakeitimus, kurie leis lankytojams lengviau ir greičiau surasti aktualią informaciją“, pasakojo "Akropolio" svetainę kūrusios interaktyvios reklamos agentūros "Ad Fingers" direktorius Kristoforas Akromas.
Svetainės dizainas atnaujintas, sekant pasaulines tendencijas, tačiau pagrindinis dėmesys skiriamas svetainės turiniui ir navigacijos paprastumui.
Svetainė, kurioje galima rasti Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos ir pramogų centrų naujienas, pritaikyta įvairiems mobiliesiems įrenginiams, todėl ją bus patogu naudoti tiek stalinių, tiek planšetinių kompiuterių bei išmaniųjų telefonų turėtojams nepriklausomai nuo gamintojo ar naudojamos operacinės sistemos.
„Ketvirtadalis visų lankytojų svetainėje www.akropolis.lt apsilanko naudodamiesi planšetėmis bei išmaniaisiais telefonais ir šis skaičius ateityje tik augs, todėl kartu su agentūra daug dėmesio skyrėme tinkamiausio sprendimo mobiliesiems įrenginiams paieškai. Kitas svarbus atnaujintos interneto svetainės privalumas – galimybė parduotuvėms operatyviai ir patogiai informuoti savo pirkėjus apie sezonų naujienas, akcijas“, teigia prekybos ir pramogų centrų "Akropolis" Nuomos departamento vadovė Virginija Semsienė.
„Vystydami sprendimą analizavome vartotojų naršymo mobiliuosiuose įrenginiuose įpročius, analizavome ieškomos informacijos prioritetus, atsižvelgėme į keliamus tikslus. Taip užtikrinome, kad puslapio lankytojai intuityviai ir minimaliomis pastangomis rastų reikiamą informaciją“, - pasakojo K.Akromas.